Tanden poetsen

Hi meiden,

Hoe gaat het vandaag met jullie?

Is dit herkenbaar voor jullie?; voor mijn zwangerschap poetsen ik wel 4 tot 5 keer per dag mijn tanden,heerlijk!
Maar nu red ik maar 2 keer dag en dan nog wel met braakneigingen.
Ik heb al vele soorten geprobeerd van Sensodyne tot colgate, maar echt alles vind ik vies!
Alles is zo zoet, weten jullie misschien een sterke frisse?

kus

Ja gadver.. die braakneigingen heb ik ook. Ik ben nu alleen 's ochtends nog misselijk maar kijk er elke ochtend weer tegenop om die tanden te poetsen, maar uit je mond meuren wil je ook niet dus het moet gewoon. Heb al verscheidene keren mijn onbijtje weer naar de wc gebracht..

ik gebruik zelf sensodyne extra fresh.. Die bevalt me opzich wel

Liefs

Gelukkig dat het herkenbaar is...

Ja die heb ik ook staan, maar ook die staat me nu tegen,echt erg!! Volgens mij heeft mij vriend nu keus uit 7 verschillende soorten!!

X

hey

daar heb ik (gelukkig) geen last van... wij hebben aquafresh (als ik het zo goed schrijf ;)) Die is lekker fris. en met name die in een ijzeren blikje/flesje zit. ALs je daar je tanden mee gaat poetsen, begint het flink te schuimen..

succes!

Te vaak poetesen kan ook hè, dan poets je het glazuur eraf en krijg je juist gaatjes!! Anders wel een zachte borstel gebruiken en niet te hard poetsen.

Snap wel dat je na het spugen ff wil poetsen, misschien is kauwgom een goede tijdelijke vervanger?

Succes!

Terug
Bovenaan