tanden!!!

Hallo allemaal,

Ja hoor bij ons is t zover onze zoon v 7 mnd. krijgt echt tanden!!! Maar nu heeft hij ook al 2 dagen hoge koorts, de huisarts meent dat hij ook nog de griep erbij heeft, maar ik vind t zo zielig en huilen huilen huilen, en dat doet hij anders nooit!!!! Wie herkent dit en heeft misschien nog tips, ik heb al zetpilletjes en charmodent v vsm!! En dit duurt dit lang want ik ben t echt moe aan t worden, zeker omdat t normaal zo'n vrolijk manneke is!!!

groetjes nadja mv tygo
 
Gefeliciteerd met de tandjes.

Hier kwam van de week een kiesje door en idd ook griep er overheen. Ze was ook zo zielig.

Wat soms wil helpen is lekker laten kauwen op een natte koude washand dat verdoofd wat.

En je hetb ook dentinox (geloof dat het zo heet)dat verdoofd het tandvlees.

Succes
 
Hoi, ook van harte met de tandjes! wat een leed kunnen die kindjes er toch van hebben.
Hier helpt dentinox heel goed.We masseren het zachtjes op de plek van het doorkomende tandjes. Het verdoofd idd.het tandvlees. Hier is kauwen op een bijtring of tandenborstel ook een succes.
Sterkte ermee!
 
Het is duidelijk dat je zoontje zich erg rot voelt. Als de tandjes doorkomen dan daalt de afweer en is de kans groter om ziek te worden. Dubbel zo rot natuurlijk. Maar meer als wat je doet kun je eigenlijk niet doen. Gewoon lekker kroelen met hem. Succes..
 
Wellicht heeft hij door de griep en het doorkomen van de tandjes last van zijn oren. Ik zou deze door de huisarts laten nakijken. Als ze geirriteerd zijn, kun je, zolang het nog geen loopoor is !, druppeltjes van Otalgan gebruiken om de druk op het trommelvlies te verzachten.
Sterkte en succes
 
Misschien heeft hij wel helemaal geen last van zijn tandjes, alleen griep. Van het doorkomen van tandjes krijgen kinderen geen hoge koorts.
Ik denk dat het huilen gewoon komt doordat hij ziek is, dus eerst laten uitzieken en daarna pas kijken of hij last heeft!
 
hoi

bedankt voor de reactie's, de tand is door, maar nu heeft hij er een fikse oorontsteking er bij gekregen!!!
hij heeft nu een antibioticakuur, dus nu maar hopen dat hij snel beter is!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan