tanden

Vraagje: wat doen jullie als jullie kind s'nachts wakker wordt van de tandenpijn? Voeding geven, eruit halen en alleen maar troosten, erin laten liggen,etc. Ik ben benieuwd wat ik het beste kan doen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als mijn dochter straks geen tandenpijn meer heeft, toch steeds wakker wordt omdat ze gewend is geraakt aan voeding, oppakken ed. Alvast bedankt!
 
hoi,, je moet snachts dentinox er op doen, dat verdoofd gelijk en meestal gaan ze gelijk weer slapen. aan voedingen en dat soort dingen zou ik niet beginnen hoor!!!! mijn dochter werdt ook snachts wakker en toen de tanden door waren was dit over.
 
Je kan ook chamodent proberen. Het zijn homeopatische druppels (vsm). Dat helpt ook heel goed. Idd niet aan voedingen beginnen, want voor je het weet zit je (weer) met nachtvoedingen.

Succes
 
Mijn zoontje at door de tandpijn bijna niets overdag. Als hij dan snachts wakker werd van de pijn, dan gaf ik hem ook meteen een fles. En die ging er goed in. Daarna meteen weer naar bed, dus niet spelen en tuttelen. Ook deed ik dan Dentinox op zn tandvlees. Nu zijn tanden door zijn, slaapt hij weer gewoon door. Het is in dit geval ook moeilijk om te bepalen wat nu het probleem is, pijn of honger. Op deze manier zijn alle 2 de problemen verholpen. Het risico is alleen dat je weer aan de nachtvoedingen raakt, maar in mijn geval ging het goed.Gelukkig!!!
 
Terug
Bovenaan