tanden....?

Hallo,
Begint onze zoon echt tanden te krijgen! Waar het niet dat hij net 4 maanden is. Achterin boven en voorin onder komt er al wit door. Hij kwijlt ontzettend, zit op zijn duim te kouwen ipv zuigen en zit heel veel met z'n tong over de voorkant van z'n tandvlees te wrijven.
Mijn moeder zei het al en ook op het cb buro was er iemand die het zei. Zal die kleine al echt nu al met z'n tanden bezig zijn. Ik vind het geen drama ofzo, maar hij is nog zo jong.
Weet iemand hier antwoord op?
Groetjes
 
Het lijkt wel op tanden ja.
De een is er sneller mee als de ander. Misschien vind hij het fijn om op zo een bijtring uit de koelkast te kluiven.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Mijn zoontje had diezelfde verschijnselen met 4 maanden, maar de tandjes zelf kwamen met 6 maanden. SOMS duurt het best na nadat er daadwerkelijk een tand doorkomt.

Gr. Desi mv Duncan
 
het kan maar zo dat je kindje als met de tanden bezig is,sommige kinderen worden al met tanden geboren.
meestal komen eerst de ondertanden 6mnd,en dan met 7maanden de boventanden,om het voor je kindje iets makkelijker te maken kan de "dentinox"of "chamodent"van vsm kopen,dit kan je dan op het tandvlees smeren,helpt goed en het kan geen kwaad voor de kleine.\
succes
 
Terug
Bovenaan