tanden

hallo meiden,

mijn zoontje is inmiddels al 10 mnd en heeft nog geen tanden, ik denk dat we er nu mee bezig zijn al de hele week rode wangen en flinke spuitbroeken en erg vroeg wakker huilend (6 uur!!!!!!) en niet meer willen slapen. nu had hij vanavond ineens 40 graden koorts, is dat ook een teken voor tanden doorbraak????? ik heb een zetpil gegeven en hoop dat het snel zakt. het voelt wel bobbelig zijn kaakje. is het ook mogelijkdat er ineens 3 tegelijk komen????

ik hoop dat jullie hier raad mee weten, een bezorgde mams
 
quote: denise 1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2006 19:45:27'));

hallo meiden,

mijn zoontje is inmiddels al 10 mnd en heeft nog geen tanden, ik denk dat we er nu mee bezig zijn al de hele week rode wangen en flinke spuitbroeken en erg vroeg wakker huilend (6 uur!!!!!!) en niet meer willen slapen. nu had hij vanavond ineens 40 graden koorts, is dat ook een teken voor tanden doorbraak????? ik heb een zetpil gegeven en hoop dat het snel zakt. het voelt wel bobbelig zijn kaakje. is het ook mogelijkdat er ineens 3 tegelijk komen????

ik hoop dat jullie hier raad mee weten, een bezorgde mams



Hoi,

Mijn dochter (7 maanden) heeft nu vier tanden. Bij haar kwamen  de twee  onder tanden  (bij  4,5 maaden)  en de twee  boven tanden  (bij 7 maanden)  bijna tegelijkertijd door. Ze was voor het doorbreken van de tanden ook ziek en had last van vieze luiers. Het is dus ook heel goed mogelijk zijn dat jouw zoontje ook bezig is met tandjes krijgen.

40 graden koorts is bij baby's heel erg normaal. Een zet pil geven is dan inderdaad een hele goede oplossing. Hou het wel in de gaten. Als je zoontje er last heeft van het doorbreken van de tanden kun je bij de drogist gamodent (als je het zo schrijft) halen. Dat is voor het doorbreken van de tanden. Bij mijn dochter helpt het heel erg goed.

Succes er mee

Groetjes Astrid
 
Terug
Bovenaan