Tanden

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Daan heeft sinds dat hij 10 maanden is 1 tandje onder, de rest wilde nog steeds niet doorkomen tot deze week.
Nu willen er ineens 5 tanden doorkomen, 4 boven en 1 onder.
1 boventand is inmiddels door, maar de rest wil nog niet echt vlotten.

Eten, drinken ed wordt een ramp, Daan wil niet veel meer en begint al bijna te huilen als ik hem zijn slabber omdoe.
Gelukkig wil hij nog wel gepureerd fruit eten, dus dat krijgt hij, hij ad eerst banaan gewoon in stukjes, maar ook dat lukt niet meer.

Gelukkig slaapt hij nog wel goed, anders wist ik waarschijnlijk helemaal niet wat ik met hem aanmoest op dit moment.

Ik hoop dat de rest van   zijn tanden snel doorkomen, want het begint een beetje een drama te worden.

gr. Saskia

Hoi

Bekend verhaal hoor. Feline krijgt nu haar boventanden, heeft er al 2 onder, maar wilt ook nauwelijks eten. Drinken gaat gelukkig wel aardig, maar dat moet ook met dit weertje he?

Nou we komen er wel doorheen.

Doeiiii Groetjes Kirsten

Ja, die tandjes die doorkomen zijn maar lastig...
Hierbij wat ongevraagde tips:

- Geef ze een nat doekje of washand wat een tijdje in de koelkast heeft gelegen. Lekker verkoelend om op te kauwen zeker met dit warme weer

- Pureer het fruit met wat yoghurt, klein scheutje diksap erbij en ze hebben een frisse en gezonde drinkyoghurt waar ze niet voor hoeven te bijten...

- En laat het avondeten even wat meer afkoelen... Wij hebben ervaren dat de wat 'koudere' groentehap wel gegeten werd...

Succes!!  
Laura

Ik geef FEmke nu een danoontje ijsje vind ze heerlijk

Groetjes

Terug
Bovenaan