Tanden

Weten jullie wanneer het beging te rommelen in de kaken?
Afgelopen dagen pakt ethan hel vaak me vinger en begint er flink op de bijten en kauwen..

Ik was zelf ook erg vroeg met tanden krijgen had zelf de eerst met 4maand

Geen idee wanneer het zou 'moeten' eigenlijk. Margo had haar eerste tand met 16 weken en ik begreep dat dat wel erg vroeg was..... Het gevolg is dat ze ook begon te wisselen toen ze twee weken 4 jaar was en nu, net 7 al 2 hoektanden heeft gewisseld. Nog 2 hoektanden en haar kiezen en dan is ze er vanaf.....
Ben benieuwd hoe snel Connor is.
Wat Ethan betreft zou ik het gewoon ff afwachten, je kan de tandjes toch niet tegenhouden :)

weet van mijn oudste dat hij ook al vrij snel tandjes had maar de meiden weer niet dus dat kan per kind erg verschillen en soms kan het ook dat het de hele tijd lijkt of er iets komt maar dan duurt het nog een tijdje. kijk maar uit dat hij je vinger er niet van afbijt, hahah

Hier allemaal net na 4 maanden, ook onze dame krijgt ze al bijna door, al is het altijd afwachten wanneer ze precies doorpiepen, zie en voel ze duidelijk en ze knaagt ook graag op haar handen nu, ook op mijn vinger bijt ze, dus ze voelt het zelf ook

Terug
Bovenaan