Tandenknarsen..

Na een hele week van dunne luiers, schone kleertjes en wassen komen er boventandjes aan! Op zich leuk natuurlijk, maar die dame van ons is nu hele dagen aan het knarsen met de tanden.. Wat een enorm naar geluid is dat zeg! Ik word er helemaal kriebelig van.. Het nagel op schoolbord effect zeg maar..
Wie herkend dit? Ik hoop iig dat ze snel weer een ander trucje leert!

ja ik herken het! Vreselijk geluid he! Ik geef vaak de speen als hij knarst (om het maar te laten ophouden). Het wordt wel steeds minder, ik denk dat hij aan het gevoel van tandjes begint te wennen. Succes nog!

groetjes,
mammavanJoas

ey!

jaaaah.. zo'n ontzettend naar geluid.. verschrikkelijk.. k geef m ook vaak speen als ie aan het tandenknarsen is..
en de andere trucjes zijn ook nog nie helemaal wat.. haha.. yuri doet nu af en toe zo gek met zn ademaling, net alsof ie stikt.. kom je bij m ligt ie te lachen.. jaaaah aaaaandacht.. en moeders is weer een hartaanval rijker..

succes!

Heel herkenbaar. Dat doet Jinte ook! Vreselijk geluidje. Toevallig moest ik naar de tandarts en daar heb ik het even nagevraagd. Tot 6 jaar is dit blijkbaar normaal. Dan moeten kinderen wennen aan nieuwe tanden en het nieuwe gevoel in de mond. Ik geef ook vaak zo'n tandenspeeltje: knabbelketting of van die speeltjes gevuld met vleoistof die je in koelkast kunt leggen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan