tandenknarsende Berend...iiiiiih!!

A

Anoniem

Guest
Berend krijgt tandjes en heeft daar behoorlijk last van.

Hij bijt met zijn  ondertandjes het tandvlees van zijn bovenkaak stuk, tot bloedens toe. Maar sinds vandaag raakt hij daar de nieuwe tand en heeft hij ontdekt dat hij kan knarsentanden...

Door merg en been gaat het bij mij!! Kippenvel!! En ik vind het ook zo zonde van die gloednieuwe tandjes.Ik kan er niet tegen. Ik geef hem dingen om op te bijten, en broodkorsten, maar dat gooit hij na 1 minuutje weg.

Iemand tips, zodat ik het weer kan uithouden om in de buurt van mijn knarsetandende kindje te zijn...?

he jaks dat klinkt naar. Dat knarsentanden, maar ook dat tot bloedens toe kauwen op zijn tandvlees. Dat heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Gaat ie niet zelf op  speeltjes bijten? Helaas geen tips voor je, yanick heeft nog steeds 0 tandjes. Hopelijk voor jou gaat het snel over.

Ik wil je niet 'bang' maken hoor maar onze oudste doet dit nog steeds en is 2,5 jaar. Hij is hiermee begonnen toen hij tandjes kreeg. Hij doet het trouwens alleen nog maar als hij slaapt of heel erg moe is. Is inderdaad een rotgeluid...... Volgens mij kan je er niks aan doen en slijten de tandjes er niet van.
Ik schijn het zelf ook te doen in mijn slaap, mijn man moppert er wel eens over, haha!
groetjes van Ruth

al 2,5 jaar tandenknarsen!! Ik hoop dat ie het niet zo lang gaat volhouden zeg!

Ik vind het geluid net zo erg als nagels over een schoolbord...

Ik heb helaas ook geen tips maar onze Teun doet het ook sinds maandag.
Hij zat ineens helemaal onder het bloed!
Had hij idd ook zijn tandvlees door geknabbeld.
Elke keer als ik het hoor geef ik hem snel een speeltje,meer kun je niet doen.
Ik heb wel pilletjes van VSM gekocht ipv dat smeerspul (ik ben ff de naam kwijt) als ik dat er op wou smeren deed hij zijn kaakjes opelkaar en zat mijn pink tussen die kleine vlijmscherpe tandjes.

Groetjes Mikkie.

ja ik heb ook druppels van vsm, geen idee of dat spul nou enig effect heeft of niet.

tandvlees insmeren lukt hier niet. Ik noem hem soms al "kleine dracula". Maar die van jou kan er zo te horen ook wat van!

Terug
Bovenaan