Tandenpoep oké maar al meer dan een week??

Beste mede moeders en vaders,

ik zit met een vraag. Mijn dochter, 13 maanden, heeft sinds een week last van tandenpoep, ze heeft zo'n 4 á 5 dunne poepluiers per dag, normaal was dit met een paar dagen weer over maar nu duurt dit al meer dan 8 dagen. Weten jullie of dit kwaad kan, ze eet en drinkt verder wel goed maar een half uur na alles wat ze eet of drinkt, heeft ze haar luier al weer vol. Ik vraag me al of ze zo niets tekort komt en ze  ik haar  honger laat lijden zonder dat ik dit weet. Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Groetjes Linda
 
Misschien komt de diarree niet van het krijgen van tandjes. Als het normaal maar een paar dagen duurt en nu al een dikke week, is er misschien wat anders aan de hand. Als ik jou was zou ik dan de huisarts even raadplegen, het kan natuurlijk zijn dat ze een infectie ergens heeft opgelopen, en je moet ervoor zorgen dat ze niet uitdroogt natuurlijk.
Succes en beterschap met je kleintje.

groetjes daniella
 
hoi Linda,

mijn zoontje heeft ook erg veel last van diaree gehad. Het heeft maar liefs 4 weken geduurt. maar daar heeft hij ook gelijk 4 kiezen voor terug gekregen.
Hij poepte ook 3-4 keer per dag water dun.
Als ik weg ging, dan nam ik altijd 2 setjes kleding mee, omdat hij iedere dag wel 1 x onder zat van knie tot rug.
Op heb cb hebben ze geadviseerd om goed in de gaten te houden of hij goed blijft drinken en niet te veel gaat drinken en of hij hangerig of minder levendig wordt.
Jorn heeft er totaal geen last van gehad.
Het gaat gelukkig gewoon weer over.

succes er mee.

groetjes Ilse
 
Terug
Bovenaan