Tandenpoetsdrama....

Milan heeft bedacht dat als hij de tandenborstel ziet, hij maar heel hard moet gillen... Daar kon ik nog mee leven, maar sinds gisteravond heeft hij er een nieuwe grap bij. Hij zit heerlijk in de wasbak om zijn tandjes te poetsen en na 1x vrijwillig zijn mondje te hebben open gedaan zet hij het op een gillen en huilen en het word dan zo erg dat hij helemaal achter adem komt en gewoon paars aanloopt.... Toen ik op een gegeven moment de elektrische tandenborstel van Jorick erbij pakte en daarmee ging poetsen zat hij gewoon te glimlachen tegen zijn spiegelbeeld !!
Dus heb gewoon verder gepoetst met de tandenborstel van Jorick.
Nu weet ik alleen niet of het poetsen met een elektrische tandenborstel wel kan voor Milan. Weten jullie dit misschien ?? Want als dit nu de oplossing is om gezellig tanden te poetsen, dan wil ik eigenlijk gewoon een elektrische borstel voor hem halen...(word er waarschijnlijk in de buurt ook niet meer gedacht dat Milan vermoord word )

Hey!

Thomas heeft het een héle lange tijd gewoon best gevonden allemaal, dat getandenpoets! Totdat ie ook besloot dat 't   niet leuk meer was helaas..... Wij deden altijd twee keer poetsen bij hem, voor het geval dat ie de lol eraf vond gaan, konden we altijd nog "matsen" met máár één keer.... En toen wilde íe dat ook niet meer. Maar wel opeens met de tandenborstel van mama: ook goed, tanden poetsen is poetsen, nietwaar? En momenteel zoekt ie zelf zijn tandenborstel uit: die van mama, die van papa, die van hem, of die van Nina ( staat er alvast!), of net als bij jullie de electrische! Die vind ie ook helemaal favoriet nu, Wij een beetje poetsen, hij een beetje poetsen, allemaal happy hier in huis. ( Zijn tandjes worden wel erg schoon en wit moet ik er eerlijk bijzeggen...)

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan