tandenpoetsen???

hallo allemaal.
nu heeft natas een tand ..een prachtige witte tand..
maar die willen we ook prachtig houden en nu dus tandenpoetsen ,,
maar ehh hoe?
hij kan natuurlijk niet spoelen dus hoe doen we dat?

groetjes en alvast bedankt
sylvia

Met die baby en peutertandpasta hoeven ze niet te spoelen hoor, dat mogen ze gewoon lekker opeten...zit maar heel weinig fluor in dus gewoon een klein beetje op op de borstel en verder niet druk maken....

groetjes Yvonne

Het is idd niet zo dat je heel fanatiek moet gaan poetsen. Gewoon een heel klein beetje pasta op een zacht borsteltje en er een beetje overheen gaan. Ik liet haar ook altijd zelf even spelen met de tandenborstel.
Spoelen hoeft idd niet met die peutertandpasta.
Sil

Ja, precies! Zo deden wij dat ook altijd! Ben benieuwd wanneer Marieke haar eerste tand krijgt. Haar broers zo'n beetje met 7 maanden. Ik let er altijd wel op dat ik tandpasta heb met niet zo'n kauwgomsmaak eraan!

groetjes,
Sabine

Hoi,
je hebt speciale kidstandenborstels. Bij de zeeman kosten die maar 19 Eurocent. En bij de kruidvat hebben ze goedkope kidstandpasta vanaf 0 jaar met frambozensmaak. Die hoef je niet uit te spoelen.
Wij poetsen de tanden van Quinn elke dag. Het hoeft maar 1x per dag. We doen dan ook het tandvlees boven en onder, zodat hij er vast aan went.
Hij vindt het wel lekker dat wrijven over zijn tandvlees en de smaak van de tandpasta.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan