tandje 7 en 8 en ontzettend veel last, herkenbaar?

onze zoon is 8 maanden en heeft er nu 6. heeft alleen van de boventanden last gehad en sinds zaterdag heeft hij weer last, begon minder te drinken, wil vanaf maandag helemaal geen fles meer en kwijlt is hangerig, erg koortsig en huilt veel. Al 2 keer bij huisarts geweest en tja heeft vermoedelijk ook een virus te pakken, had hij bij boventanden ook en kennelijk dus ook weer tanden, ik zie ze nog niet doorkomen. Hij heeft er nu dus 2 onder en 4 boven, wat zijn gebruikelijk nummer 7 en 8? Hoop dat ze er snel doorheen zijn, want volgens mij is hij het ook zat en wij ook. Het is zo zielig en paracetamol helpt ook niet altijd.... want vooral ;s avonds heeft hij er geen zin in en brult hij alles bij elkaar, het hoort erbij maar toch.
Hebben jullie kleintjes ook zoveel last?
 
Hoi,
Hier is ons meisje iedere keer ziek als er tanden doorkomen.
Iedere keer verkouden, hoesten en koorts en standaard tanden en is het over.heel raar maar waar.

Hier kwamen eerst de 2 ondertanden met 10 maanden geen last.
Daarna 2 boven tanden wel last.
Toen nog 2 tanden onder.
En daarna 4 kiezen tegelijk.

Maar volgens mij heeft ze een beetje een rare volgorde.

Nu heeft ze dus 2 boven tanden voor
4 tanden onder
4 kiezen.

Nu zit er weer wat aan te komen. Ze heeft geen 1x gekwijlt kluift wel op haar vingers en eet slecht wil alleen drinken. En slapen gaat vooral snacht weer niet zo lekker. Ook ieder keer koorts en onrustig moeilijk op het speentje zuigen. Dus nog maar ff doorbijten (leuke woordspeling) we hoeven er nog maar12 geloof ik.

succes
Ps heb je al chamodent of dentinox geprobeerd?
 
Hi Jocye
dank voor je reactie, hemel 4 kiezen in 1 keer dat moet pijnlijk geweest zijn?
Seegert is weer helemaal de oude maar nog geen extra tanden gezien, misschien een kiesje maar voorlopig denk ik dat het een gewoon griepje was zonder bijkomstigheid van tandjes.
Grt
Debby
 
Terug
Bovenaan