Tandje ervaringen

<p>Hallo,</p><p>mijn zoontje van 6 maanden heeft net zijn 1e tandje. Hij heeft hier best wel last van, huilerig, slaapt slecht en is humeurig. Hij heeft al een bijtring. Ik las ergens dat je ook iets van VSM kan gebruiken? Heeft iemand hier ervaring mee? Of Dentinox? </p><p>Ik twijfel een beetje of ik hem een paracetamolletje moet geven, of dat dit een beetje overdreven is..?</p>
 
Ik ben niet zo snel van de medicatie, maar ik vond het toen mijn dochter last van haar tandjes kreeg en niet meer sliep van vsm Chamodent gekocht. Ik vin doet prettiger dat het oo natuurlijke basis is en het werkt prima. Ik gebruik de druppels en smeer het ook op haar speentje als ze veel last heeft . 
Ik zou niet zo snel paracetamol geven voor tandjes, maar dat is misschien persoonlijk. Bijtring vond ze hier niet altijd fijn. Uiteindelijk vond ze kauwen op van dat speciale soort rubber speelgoed wel fijn
 
 
Hier ook echt heel veel last komen er 5 tegerlijk.. Hier paracetamol en dentinox.. de paracetamol gewoon het max per dag als wij ziek zijn en pijn hebben willen we er ook van af een kleintje kan niet praten dus ik heb zo iets alles wat ok kan doen om het te verlichten doe ik.. en geef hem geregeld yoghurt of koud fruit.
 
Hier ook mijn zoontje van 9 maanden die inmiddels aan tandje 6 zit. Het enige wat helpt bij hem is vsm en een zetpil. En soms ook detinox. Hier is het al weken aan de gang, van de 1 naar de andere tand. Zo zielig voor hem. Succes! 
 
Terug
Bovenaan