Tandje..............pijn wat te doen??

A

Anoniem

Guest
Onze zoon kreeg met 7,5 week al een beetje een bobbel op zijn tandvlees maar sinds gisteren is dan het puntje van zijn eerste tandje doorgebroken...
IS DIT NIET WAT VROEG???
wat kan ik doen tegen de pijn. Heb wel eens wat middeltjes gehoord? maar....??

gr oetjes

Het is wat vroeg ja, maar wat wil je ertegen doen hihihi!
Wij hebben dentinox gebruikt, en dat werkte goed.
Als het echt erg werd, gebruikten we voor 's nachts een paracetamol. Om iedereen nog een beetje rust te geven.
Verder heeft onze oudste niet gek veel gehuild. Maar een paar dagen. Ook een zachte tandenborstel kan voor wat verlichting zorgen. Je hebt ook van die borsels voor baby's die je op je vinger zet. Maar die heb ik zelf nooit gebruikt.

Heel veel succes!!

Groetjes Bertine

Wel fijn om dit even te lezen..
Wij voelden gister ook een bobbeltje bij Shenaya.
We zeiden al tegen elkaar een tandje is wel heel vroeg, maar het zou dus maar zo eens kunnen.
Is even in de gaten houden :)

Bij ons waren ze ook vaak erg vroeg met de tandjes, maar erg veel last hadden ze gelukkig niet. Ook ik gaf wel vaak een zetpilletje als ze erg veel last hadden 's nachts.

Succes!! Liefs Hilma

Hoi,

Wij hebben bij onze oudste Chamodent van VSM gebruikt en dat hielp wel goed.

Sterkte, Juul

Iris heeft gelukkig nog geen tandjes. Maar ik heb voor mezelf bij doorkomen van verstandskiezen Dentinox gebruikt. werkte heel goed, beetje verdovend en smaakt niet naar ofzo.

Esther

Zucht!
Hier is de ellende begonnen..
Shenaya krijgt ook al haar eerste tandje door..
Alle kenmerken zijn er.. Dunne poep, kwijlen en ze zit vreselijk op haar handjes te sabbelen.
En huilen..huilen.. huilen ze is bijna ontroostbaar (na een half uur valt ze in slaap)

We moeten vandaag nog even afwachten voordat we met van alles gaan smeren enzo.
Ik zie al wat wits dus misschien komt ie vandaag al door..

Ik ben moehoe! ze was vannacht zooo onrustig!

Jeetje wat snel zeg, nu al een tandje!
Maar het kan inderdaad en kindjes kunnen er vreselijk veel last van hebben..
Ik zou ook als advies geven om Dentinox te smeren, dat helpt erg goed.
Overigens willen bobbels en witte vlekjes op het tandvlees niet altijd zeggen dat er een tandje aankomt.
Onze oudste dochter had ook al voor ze 3 maanden was meerdere bobbels in haar mond, maar haar 1e tandje kwam pas door met 9 maanden.
En witte vlekken zeggen ook niet veel, Milena had bij haar geboorte al witte vlekken op het tandvlees en die krijgt nog echt geen tandjes!
Maar goed, daar ging het niet over...
Ik geef dus als advies Dentinox!

Groetjes

Terug
Bovenaan