Tandje?

Hoi,

ik zag nog een Patricia staan op het forum dus ik noem mezelf maar even nummer 2. Onze kleine (9 weken) was vandaag erg huilerig,echt geen land mee te bezeilen... Niets was goed, liggen, zitten (wipstoeltje), op m'n arm, tegen m'n schouder, helemaal niks. Alleen in de wagen was ie tevreden, toen viel ie af en toe in slaap. Nu was ik vanmiddag bij m'n moeder en die zag ineens een klein wit stipje op z'n bovenkaak. Ze dacht aan een tandje maar ik geloofde er weinig van. Kan dat al zo jong? Op verschillende website zag ik staan dat het melkgebit met 6 maanden doorkomt, maar ons jochie is pas 2 maanden! (en een weekje) kan het ook iets anders zijn of zijn sommige kinderen echt zo vroeg met tandjes krijgen?

Groetjes,
Patricia2, mv Justin 9 wkn
 
ik had precies hetzelfde toen mijn dochter 3 maanden was. ik was er van overtuigd dat het een tandje was, huilerig etc. een hard wit stukje in het tandvlees rechts onder. toen ik bij het cb was heb ik het gevraagd, vond het ook wel heel erg vroeg. het bleek een ontstoken talgkliertje te zijn, ze hebben hier ook last van. ik had ook al chamodent druppels gegeven. het zit er nog steeds maar ze heeft er nu geen last meer van. je kunt er even naar laten kijken bij het cb. de druppels zijn homeopatisch, en kunnen volgens mij geen kwaad
 
Hoi Patricia,

Mijn zoontje had ook een wit plekje op zijn tandvlees en dat bleek een parelcyste en die verdwijnt na een tijdje vanzelf, ik zou het voor de zekerheid even navragen.

Groetjes, Saskia
 
Terug
Bovenaan