Tandje!

Hallo,

Mijn zoontje is net 12 weken en heeft vandaag zijn eerste tandje al.
De andere er naast is ook al zichtbaar.
Volgens mij is dit wel heel erg vroeg he!
Hij heeft er weinig last van, kwijlt alleen heel veel en sabbelt op alles wat hij maar pakken kan.
Zijn er nog meer kindjes die zo vroeg al tandjes kregen?

Groetjes Monika
 
Jee, da's snel. Hopelijk heeft hij er inderdaad weinig last van. Zo'n klein hummeltje nog... Nova kreeg met 20 weken haar eerste tand en een paar dagen later de tweede. En dat vond/vind iedereen al snel. Kun je nagaan.
Mocht hij toch nog last krijgen probeer dan het volgende eens. Leg een hydrofielwashand in de ijskast (niet in de vriezer) nadat je deze hebt nat gemaakt met gekookt water. Wel even in een zakje doen anders wordt het een bende. Als hij lekker koud is haal je het zakje eraf en kan je kleintje er heerlijk op sabbelen. Werkt hier als een tierelier.

Succes... enne... het is dus echt heel snel!
 
hoi monika,
dat je kindje nu al tanden heeft is echt eruuuug snel,meestal rond de 6maanden,maar sommige kinderen hebben al tanden bij de geboorte,gebeurd niet vaak hoor.
heb ook nog een goede tip voor je,dentinox of chamodent van vsm,kan je op het tandvlees smeren en verzacht de pijn voor de kinderen,wordt ook vaak geadviseerd en werkt perfect,succes met de kleine en de tandjes,echt een leuk gezicht als ze straks lachen,want dan komen die tandjes blood,eruuug leuk,
groeten van mila
 
Hoi Monika,
Zo zie je maar weer dat ieder kind anders is. Die van jou erg vlug met tandjes, die van mij zijn nu 8,5 maand maar nog geen tand in zicht hoor!
Volgens mij blijven mijn mannen tandloos en eruit zien als oude opa's.

Een vriendin van mij werd geboren met een tand en haar zoontje was dus ook al erg vroeg met tanden. Misschien was jij zelf ook wel erg vroeg ????
 
hoi,

Kun je dat spul ook al gebruiken als je het idee hebt dat er tanden aan komen, maar ze nog niet in zicht zijn ?
Mijn zoontje is 18 weken en kwijlt veel bijt op alles wat er voor handen is en is jengelig, heb echt t idee dat het daar mee te maken heeft maar er is nog niets te zien.

Groeten nien
 
Hoi Nien,

Zo begon het bij Sander ook.
Dus ik denk dat hij binnenkort ook wel een tandje krijgt.
Ja je kunt het ook voor die tijd gebruiken.
Kan geen kwaad hoor!

Groetjes Monika
 
Terug
Bovenaan