tandje

Hoi meiden,

Noa wordt sinds een week of 2 weer 's nachts wakker. Honger heeft ze niet (want ze huilt niet en krijgt genoeg voeding overdag). Nu zag ik vanavond dat ze een tandje krijgt. Ze is 18 weken dus dat is best vlot. Nu  kan het zijn dat dit gevoelig is en dat ze daardoor s' nachts wakker wordt. Overdag zit ze ook veel met haar handjes in haar mondje, ook als ze net gegeten heeft. Als wij haar speen weer in haar mondje doen dan gaat  het wel weer even goed 's nachts. Zijn er moeders die dit herkennen? En zo ja wat deden jullie?

Liefs Anouk  
 
Hoi,

Is ze ook aan het kwijlen en heeft ze andere ontlasting dan anders en
schrale billetjes? Dan heb je grote kans dat het toch de tandjes zijn.
Wij hebben   Chamodent druppels van VSM gebruikt, dit hielp wel.



Succes,

Vera

 
hallo,

mijn dochter Fleur is 5,5 maand oud en zij is al een paar nachten behoorlijk koortsig (tussen de 38,5 en 39,5 graden). Overdag heeft ze geen koorts, maar zo rond de 37,5 graad. Ik twijfel of ze tandjes krijgt, of dat ze ziek is. Ze hoest wel een beetje, maar dat doet ze ook wel eens expres. Geluidjes maken vindt ze leuk. Ze is heel hangerig, en huilt af en toe. normaalgesproken huilt ze nooit eigenlijk. Ook heeft ze vreemde ontlasting en kwijlt heel veel. Ze heeft ook luieruitslag, een velrood bipsje...zielig.
Ik twijfel wat het is. Morgen moet ik zelf naar de huisarts dus neem ik haar maar even mee.
 
Terug
Bovenaan