tandje!!

A

Anoniem

Guest
Ja hoor, Het eerste tandje komt door bij Birgit, ze is net 4 mnd (02/07) dus is er ook met dit vroeg bij.   Hij zit alleen niet in het midden, maar links onderin... grappig hoor, er zit een klein wit puntje.
mama van anouk opende vorige week de topic "tandjes?" en daar reageerde ik op dat ik dezelfde verschijnselen zag, rode wangetje, kwijlen en bijten, vd week 38,2. dus ik denk ik open f een nieuw topic om dit nieuwtje te melden!
het gaat allemaal wel snel hoor voor je t weet loopt ze

nou doegie!

gr Evelien

Het gaat echt hard he! Vooral als ze zo snel zijn met dit soort dingen dan lijkt het wel of ze helemaal snel groot zijn...
Ben erg benieuwd want mijn dochtertje (01-07) heeft ook wel de verschijnselen maar nog niets te ontdekken.
De bijtring en chamodent liggen klaar voor het geval dat!

Groetjes!

Onze dochter (29-06-2007) is nu 4,5 maand en heeft nu bijna 2 tandjes door; 1 boven en 1 onder, maar allebei niet in het midden (snijtand?). Het kwijlen viel hier wel mee. Het gaat voornamelijk om het op de vingers (het liefst die van ons) kauwen en diarree. Maar ja, wat wil je ook met 2 tandjes die gelijk doorkomen? Op zich vind ik het natuurlijk heel leuk dat ze zo vroeg is, maar vanwege het kauwen (soms na het borstvoeden) is het wel eens wat minder leuk.

Chantal (& Mirte 4m2w)

Terug
Bovenaan