Tandje...

Ja ja, er komt een tandje door bij onze uk. Hij was al een paar dagen hangerig en dinsdag moest hij steeds overgeven (wel 3 keer in badgeweest omdat heel zijn haren eronder zaten ) Kijk ik gisteren in zijn mondje en ja hoor, er steekt een wit puntje uit!
Dus ik ben benieuwd wanneer hij doorkomt...

4 maanden en een weekje. Best wel vroeg he. Maar ik had met 3 maanden al een tand.
Ik heb hem vanmorgen zo'n bijtring uit de koelkast gegeven en dat vond ie heerlijk volgens mij.

Wat snel! En zielig hé, als ze er zo'n last van hebben.
Bij de oudste gebruikte ik altij dentinox. Dat verdooft het een beetje en het is zoet, dus vinden ze het vaak nog lekker ook.
Nou, dan moet je maar een tandenborstel gaan kopen!
Groetjes Sil

Kwijlen??? Hou maar op.
Als mijn mannetje wakker was deed ik maar gewoon de helem tijd een slab om en die was na 1,5 uur doorweekt. En inderdaad...zodra er ook maar iets in de buurt van zijn mondje komt gaat hij er meteen op sabbelen. Maar ik voelde eerst ook niets hoor...dus het kan best zijn dat het er wel aan zit te komen.

oooooh zoooo schattig zo'n klein tandje!! Hahahaha!!
Maar wel heel zielig idd als ze er veel last van hebben...
hij is er inderdaad snel bij hoor!!
Mijn dochtertje kwijlt ook aan 1 stuk door, echt niet normaal meer!!! Dat deed ze al met 3 mnd en ik heb het toen op het cb nagevraagt maar hun zeiden dat het niet van de tandjes hoefde te zijn omdat baby's met 3 maanden zo ook al meer gaan kwijlen.
Maar nu ben ik toch heel sterk aan het twijfelen hoor! Ze kwijlt nu zoveel, dat ik inderdaad 3 of 4 truitjes nodig heb op een dag en ze stopt alles in haar mond (het liefst haar hele hand en zo ver als het maar kan  hihi).
Had haar vandaag toevallig eens een bijtring gegeven, kijken wat ze er mee deed, en ze heeft dat ding niet meer losgelaten! haha..
Nou, ben benieuwd wie de volgende is

Terug
Bovenaan