tandje

Hoi hoi,

ik had al een vermoeden, op het CB werd ik uitgelachen, veels te vroeg maar heb toch gelijk gekregen: Wout zijn eerste tandje is door. Het is nog maar een klein ribbeltje maar duidelijk voelbaar (en zichtbaar, net als het tandje ernaast) Vind het ergens wel slikken: weer een stapje verder, weer wat groter en vind dat ze er een heel ander snoetje door krijgen...
Een tijdje terug stond er ook al iets op over tandjes: zijn er al meer kindjes met tandjes?

groetjes Natasja

Ze zijn hier wel erg aan het duwen die tandjes, ik voel ze al wel, en zie witte puntjes, maar ze zijn nog niet echt zichtbaar.
Ik trok Roosmarijn gisteren voor het eerst maat 68 aan, een spijkerbroekje en ik moest echt even slikken. Zo'n grote meid al. Het leek gisteren wel of ze zichzelf ging horen, want ze was de hele dag zelf aan het 'kletsen' en wilde liever geen andere geluiden om zich heen. De mobile op standje stil en ook de babygym was veel leuker zonder geluid. Vandaag kletst ze weer lekker met geluid om zich heen.

Liefs,

hier ook nog geen tandjes maar heb het idee dat ik ze al wel voel en zie volgens mij ook een wit puntje..

@mammik: gaat zeker snel ik moest gister ook slikken ook voor het eerst 68 broekmaatje aan wa nog ietsie te groot maar kon er mee door, ze zit nu ook regelmatig op schoot met alleen maar klein steuntje, jeetje 4 mnd geleden lag ze nog in warme doeken naast me aan de borst in bed...

groetjes non

Erg leuk om te lezen, hier ook veel vuistjes in zijn mond, maar nog niets echts! Vind ook de opmerking over de kleding maatjes erg leuk, mijn jongen is van de 30ste en draagt nu maatje 80...ja inderdaad maatje 80! Hij weegt ook al 8.5 kilo, het is echt een reus van een baby. Maxi cosi doe ik ook net meer aan omdat hij gewoon weg te zwaar is en de bak van de kinderwagen is ook al weer naar zolder (je weet nooit haha!). Maar hij is echt superlief en leuk, maar ook groot...
succes met de tandjes allemaal!!

Hoi hoi,

leuk ja, die maten. Wout past nog prima in 62. Is meen ik 63 cm en 5,5 kilo nu.
Dabanne: maatje 80??? Onze oudste heeft broeken maatje 80 aan. 74 is net te kort 80 moeten we vaak nog oprollen. En allemaal vallen ze van zijn kont zo smal is hij. Altijd dus een riem of bretels. En hij is 19 maanden... Wat een verschillen! (nu is Tijn wel een kleintje hoor...) Truitjes doe ik hem trouwens 86 aan, ik vind wat groter vallende truitjes leuker staan.
Moonpoontje: heeft Joost beneden 2 tandjes? Ja, het heeft ook wel wat, zoals jij het schrijft kan ik het me weer een beetje voor de geest halen die lachende snoet met 2 tandjes... :)

Wow Dabanne, maat 80 al? Dat is inderdaad een reuzebaby! Anouk is van 1 april en is net uit maat 56 gegroeid. Dat paste echt niet meer. Ze heeft nu dus maat 62, maar ook daarin valt het raar uit. Het valt nog wat ruim maar bij sommige dingen denk je weer wow, dat past maar net. Anouk heeft nog geen tandjes. Ze is al een week of 4 stevig op haar vuistjes aan het kauwen en heeft veel speeksel dat lekker naar beneden druipt, maar nog geen tandje te zien. Dat check ik dagelijks. Ook ik wordt uitgelachen (ook door de omgeving) met de opmerking dat het daar nog veeeeeel te vroeg voor is. Ik had mijn eerste tandje al me 4 maanden. En die kwam boven, niet beneden zoals bij de meeste kindjes. Er is daardoor kans dat dat bij Anouk ook het geval zal zijn, We'll see!

Terug
Bovenaan