tandjes bij twee maanden

Zou  ons zoontje van twee maanden al zijn  tandjes kunnen krijgen? Hij huilt meer dan normaal (deed hij anders niet zo veel), is niet zo makkelijk te troosten, wrijft met zijn handjes over zijn gezicht, door het tandvleed heen meen ik dat ik al wat 'wits' zie schemeren, wil veel aan de borst zonder veel te drinken, kwijlt een beetje (geen melk).

Met de bijtring doet hij nog niet veel, te jong waarschijnlijk.

Enige ervaring of tips?

Marianne
 
Hoi, dat zou zeker kunnen hoor. Jesse is nu 4,5 maand en heeft ook al een tandje beneden.. Mijn oudste had met 5 maanden zijn 2 ondertandjes ook al dus ze kunnen ze heel vroeg krijgen..
Het zoontje van een collega van mij werd met een tandje geboren hahaha.. Zag er ook niet uit trouwens hoor, een pasgeborenen met een tandje hihi..
Gr. Anne-Marie
 
Dat kan inderdaad wel, maar kan het ook niet zo zijn dat het tijd is voor het sprongetje (oei ik groei boek)? Rond die tijd heb je er eentje en dan willen ze ook vaak aan de borst zonder veel te drinken (regeldagen).

Groetjes!
 
hoi
dat zou goed kunnen ze er al zitten mijn dochter had bij 8 weken ook al wat wit glazig zitten onder   en bij 4 maand had ze 4 tandjes al die deed ook wat hij doet vrijven kwijlen slecht drinken huilen meer maar het kan even duren voor ze dus door komen   wat je kan doen is over zijn tandvlees vrijven dat help meestal wel want het moet erg jeuken liefs carola
 
Hi Marianne,

Ik heb geen idee of het met twee maanden al zou kunnen dat kindjes tandjes krijgen. Eerlijk gezegd lijkt het mij wat vroeg. Zou het geen spruw kunnen zijn?

Onze zoon begon met 3 maanden ontzettend te kwijlen en op alles te bijten wat hij maar vast had. Bij nog geen 4 maanden zei het KDV dat zijn tandjes er aan kwamen, boven nog wel! Dus wij snel chamodent gekocht, omdat hij ook zo huilerig was. Inmiddels is onze zoon 8 maanden en wat denk je? Hij vast wel tandjes, maar niet in zijn mond! Geen tandje te zien! En dat terwijl er nu dus continu geroepen wordt: Ow, hij krijgt tandjes! En bij iedere " vervelende dag met dunne luiers"  denken wij dus gelijk aan tandjes... Niet dus.

Laat je niet van de wijs brengen. Degene die nu nog tegen ons zegt dat hij tandjes krijgt, kap ik gelijk af. Want ik wordt er inmiddels heel moe van.

Groetjes Tamara.
 
Terug
Bovenaan