<p>Hallo allemaal, de tandjes beginnen door te komen en het lijkt meteen een aantal tegelijk. Ook lijkt het alsof er een kies al doorkomt. Manneke heeft er veel last van en slaapt niet meer zelfstandig in. Dus overdag in de wandelwagen en snachts uitsluitend de borst die hem kan troosten. Ik hoop niet dat we hem zo iets verkeerds aanleren, maar anders weet ik niet hoe ik het krijsen moet stoppen - zeker snachts.</p><p>Ik merk alleen dat het al heel snel zij tol begint te eisen. Ik geef nog borstvoeding en ben begonnen aan uitproberen van hapjes, maar omdat hij nu echt vaak komt (snachts sowieso 3 keer en overdag ook ok de 2-3 uur... trek ik het slecht. Ik heb geen geduld, ben gestresst en ieder prikkeltje is teveel. Ik heb het idee dat hij het ook merkt want papa is enorm in trek. Alleen aandacht voor papa. Hierdoor voel ik me eigenlijk best onzeker :-(. <br /><br /></p><p>Dentinox hebben we geprobeerd maar helpt niet.</p><p>Hebben jullie wellicht tips? Duurt zo’n periode heel lang? Is het verstandig 1 voeding met kunstvoeding te vervangen zodat ik borstvoeding afbouw om meer energie te hebben? Ik zou het heel jammer vinden maar nu ben ik blijkbaar ook geen leuke moeder, hoe enorm mijn best ik ook doe...</p>