tandjes deel 2

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik denk dat er weer tandjes onderweg zijn, wat nu ook gepaart lijkt te gaan met oorpijn. Isis heeft geen koorts, maar is wel beetje hangerig en slaapt weinig ('s nachts wel goed, so far...) Bovendien bijt ze overal op (bijv. stoelpoten, speilen van de box ) en vanmorgen weer een hard huiltje tijdens de fruithap. Ze is bijna 9 maanden, mss de boventandjes?

x Esther

Ik denk hier al wéken dat de boventanden eraan komen, maar ze willen niet.
Ze staan echt al heel lang op klappen, twee grote witte, harde bobbels.
Ik probeer ze te masseren, maar mevrouwtje heeft niet zoveel geduld en laat dit maar even toe.
Ik hoop voor jou en ook voor mezelf en bovenal voor de kids natuurlijk dat ze snel door zullen komen.
Sil

Hoi,

Uhhh, ik wil het resterende deel van jullie zondagavond niet bederven, maar die boventanden waren een hele bevalling hier! Heeft echt wel een maand geduurd voor ze er goed doorwaren en het was huilen, hangerig en heumerig. Inmiddels ben ik wel een hele grote   fan van dentinox. Dat deden we erop als het echt te erg was en ze lag te krijsen van de pijn.

Maaaaaar, voor ik van het forum verbannen word, die tandjes ernaast... No problemo! Die groeien en komen (zo goed als) pijnloos door en dat gaat als een speer. We hebben nu in één maand tijd 6 tanden erbij gekregen!

Heel veel succes en ik hoop dat het bij Isis en Chloe gewoon heel anders gaat dan bij Heather.

Groetjes, KT

De twee tanden beneden kwamen bij Thomas probleemloos door; de vier boventanden deden wel zeer en Thomas was aan de dunne. Nu komt er weer beneden een tandje door en dat gaat weer probleemloos (zo lijkt het altans). 't Zal ook wel per kindje verschillen.

Ida

Verschilt idd per kindje; De oudste had alleen last van het eerste ondertandje. Daarna nooit meer wat gemerkt.
Sil

En hier dus moord en brand bij de hoektanden....
Tja... zo blijft het een verassing voor de mama's

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan