tandjes! (en alles wat daarbij hoort....)

hoi hoi,

ik wil toch ff 2 seconden mn ongenoegen kwijt.. ik vind de tandjes erg leuk (en handig natuurlijk..) maar die spuitluiers! niet normaal.. yuri heeft zn halve gebit al (onderin 3 tanden.. bovenin 4) en volges mij komt er nu een kies door..maar hij heeft nog nooit zoveel spuitluiers gehad als vandaag en gisteren.. met als resultaat dat er geen romper meer in de kast ligt.. en moeders zich gek aant wassen is:S aaaargh!

verder gaat t heel goed hier hoor.. ma word gek van de wasjes.. haha

liefs!

Ohhh, wat heeft hij al veel tanden! Maar inderdaad het ongenoegen van al die was kan ik goed begrijpen!!!
Hier is nog geen tand te zien...en gelukkig ook de daarbij behorende ellende, maar het staat mij nog te wachten ;)! En wellicht dan in 1 week het hele gebit ofzo....

succes met wassen!

PS; vanaf vanavond weer goedkope stroom hahaha!!

Ja ik heb dat bij onze rweede zoon gehad, alle rompers op en de kleren ook doorgelekt.
En er is niets tegen te doen.
Wel lekker voor hem dat hij al z'n tandjes krijgt, heeft hij er last van??

hoi hoi,

hij heeft er niet echt last van.. af en toe 's nachts wat aan het rommelen.. maar verder niets.. dus dat scheelt.. de laatste 4 tanden zijn in 1 week doorgekomen.. dus van mij mag het nu wel doorzetten en dan alles maar meteen.. want idd.. geen romper of shirt of broek is nog veilig.. haha

Hier ook nog geen tand te zien, maar ze zitten wel te duwen. Bij het CB zeiden ze ook dat de onderkant al wel vlakker is. Ik verwacht ze hier dus ook al snel en dan meer tegelijk of zo hihi.

Wel fijn dat je straks kan zeggen dat je er ook weer vanaf bent.
Maar inderdaad al die was lijkt me niet fijn. Succes er mee! En wees maar blij dat hij er niet zoo veel last van heeft.

Ik wens je heel veel succes met wassen! Ik snap je helemaal want ik heb er ook een hekel aan! Maar wel fijn dat hij er verder geen last van heeft.. Dat is toch het belangrijkste he?

Wow, dan heeft ie er al veel! Bij Anouk is dit weekend tandje nummer 4 doorgekomen. En die ging wederom gepaard met een flinke verkoudheid van 1 week en veel gekwijl. Inderdaad, ze had ook wat dunnere poep maar niet zo heel erg. Ze heeft wel vaker gehad dat ze zich zo mooi van voor naar achteren bescheten heeft, haha!

Terug
Bovenaan