Tandjes en borstvoeding

Hoi,

Mijn zoontje van nu 8,5 maand, krijgt 's-nachts altijd nog borstvoeding hij slaapt helaas nog niet door (help help) maar nu heeft hij dus tandjes en zet die het liefst overal in (schouders, tenen) nu deed hij dit dus laatst ook met de borstvoeding (auw auw) iemand tips om dit af te leren. Want ik krijg een beetje de zenuwen als hij gaat drinken, ons kleine monster (ha ha)

Hi! Ben eigenlijk van het feb forum, maar heb ook een dochtertje met tandjes die ik nog voed. De eerste keer dat ze me beet heb ik heel hard au geroepen (schrok ook echt..!) en haar losgekoppeld. Daarna goed opgelet en vinger in de aanslag. Als ze bijna begon te bijten, losgekopppeld en "niet bijten" gezegd. Nu gaat het prima, ze heeft niet meer gebeten. Hoop dat het bij de nieuwe tandjes ook niet weer gebeurd...;)

Je kunt het vaak wel zien aankomen, als ze goed aan het drinken zijn kunnen ze niet bijten. Maar als ze bijna klaar zijn en gaan sabbelen, rondkijken etc. is de kans aanwezig. Dan goed opletten, nee zeggen, loskoppelen. Hij begrijpt je echt wel hoor! Succes er mee!

Oja, van te voren iets geven om op te bijten wil ook nog wel eens helpen (is hij even z'n bijt zin kwijt). Enne hier ook nog 1-3 voedingen tussen 19.00-7.00uur hoor!

Hoi,

Bedankt voor je reaktie ik geloof ook wel dat hij me begrijpt hij schrok er ook wel toen ik schrok maarja ben nu toch gestopt met het borstvoeden aangezien ik een prednisonkuur heb en dus geen borstvoeding mag geven maarre ik vind het ook wel genoeg naar 8,5 maand maar ik vond het nog wel makkelijk 's-nachts.

Terug
Bovenaan