tandjes en daardoor heel slecht slapen

Het eerste tandje is aan het doorbreken bij mijn zoontje van 6,5 maand. Hij slaapt nu al een week 's nachts erg slecht. Steeds losse uurtjes. Huilt 's nachts erg veel en is ook af en toe klaar wakker, midden in de nacht. Ik weet niet zeker of dit nou door de tandjes komen of dat er iets anders aan de hand is. Wie heeft hier ervaring mee?

Hoi

Stef ging ook ineens veel slechter slapen. Hij werd een paar keer per nacht wakker en was helemaal van slag. Dat heeft al met al twee weken ofzo geduurd en toen ging het ook ineens weer over. En nu slaapt hij nog steeds errug goed.
Ik denk dus dat het een fase is....

Liefs Annet
P.s. Is erg schattig hoor, de tandjes!

Ja hoor, hier ook. Eerste tandje was er ineens, daarna koorts en zielig (denk dus aan tweede tandje). En snachts dus slecht slapen. Bijna ieder uur wel wakker, steeds willen drinken maar na 3 minuten weer stoppen (dus uur later weer honger). Maar nu is de koorts aan het zakken, maar volgens mij vind hij het wel gezellig zo snachts steeds even bij pappa en mamma in bed. Ben bang dat ik dus maar weer wat strenger moet gaan doen. (kan ik zo moeilijk!)
Sterkte!
Liefs Phira

Ja hoor hier ook heeeeeeel herkenbaar.
Vanacht ook weer een rampnacht met meneertje. Bij zn vorige tandjes, er kwamen er 2 tegelijk, duurde het drie nachten.

Er is dus hoop hihihi

Pauline

Hier zelfde verhaal, eerste tandje was er ook ‘ineens’ en toen snapte ik pas wat er nou toch aan de hand was, dat meneertje zo slecht sliep. Domme mamma. Nu is Stijn ook nog ziekjes, verkouden, hoesten en ontstoken oogjes dus er wordt hier in huis heeeeel veeeeel geknuffeld. Arm kind!

Een koud speentje heeft al een paar keer geholpen om in slaap te vallen, direct als een blok zelfs!

Sterkte allemaal, nog 19 tandjes te gaan... toch?

hier ook eerste tandje!
vorige week wilde merel steeds haar fiepje in.. vonden wij beetje vreemd want normaal heeft ze die niet nodig!
Het kwartje viel pas zondag...even gevoeld..en ja hoor, tandje.
Ze wilde dus steeds erop bijten als verlichting.
We hebben verder niets aan haar gemerkt tot vannacht, toen is ze 2x wakker geworden en huilde ze een beetje..toch maar fiepje gebruikt, als het haar helpt tegen de pijn!

Terug
Bovenaan