tandjes en kiezen

A

Anoniem

Guest
Pff zal blij zijn als Marissa al haar tandjes heeft. Wat een ellende zeg, die gebroken nachten. En dat gaat nu al heeeel lang zo. Ze is nu bezig met het krijgen van kiezen.

Wat ik mij eigenlijk af vroeg: in welke volgorde komen de tandjes? Wat ik ooit eens begreep is dat ze eerst de voortandjes onder en boven krijgen, dan de kiezen en pas als laatste de hoektanden. Marissa heeft nog niet alle voortandjes beneden maar er komen al wel kiezen. Ook hoektanden zijn er nog niet.

Nog meer tandjes problemen? ook snachts wakker en slecht slapen? Hier helpt alleen maar een flesje geven.

Hoi,

Hier begon de ellende (weer) afgelopen zondag. Ik gebruik Chamodent, maar ja ik druppelde pas als Julian savonds begon te huilen. Gelukkig is het hier alleen maar savonds kommer en kwel; in de nacht, vanaf twaalven  slaapt hij over het algemeen wel door. Maar meneer heeft nu  ook heel goed door dat als hij huilt dat dan papa of mama komt: Gezellig!! Hij was altijd een makkelijke slaper, maar hij is ons nu aan het testen. Daar kwam ik gisteren achter. Ik had hem toen wel overdag al druppels gegeven en savonds weer huilen, maar anders; er zat geen pijn in zijn huiltje, maar het was meer jengelen.   Ben er wel een paar ingetrapt en zodra ik hem oppakte was het lachen, kusjes geven (de slijmerd ) en lekker teuten. Zodra hij nog maar boven zijn ledikant hing weer bleren! Heb hem tegen half 11 toch maar laten   huilen. Dit duurde 10 minuten en de rest van de nacht was het stil!

Wat is dus bedoel: hij (zij in jouw geval) zal best last hebben van de tanden en kiezen, maar het is ook leuk om er misbruik van te maken. Laat je niet foppen door kind!   hahaha!

Succes ermee!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan