Tandjes en minder weerstand?

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Kan het kloppen dat zodra er tandjes doorkomen de kiddo`s minder weerstand hebben????

Tis namelijk mooi weer en Yoëll is echt super verkouden en heeft 38 graden...dus best verhoging....het snot loopt de hele dag door z`n neusje uit en kunnen aan het boenen blijven haha hij zelf vind dit mega vervelend.

Maar nu is  er dinsdag  weer een  tandje doorgekomen onder en zn neefje was hier en die was verkouden.....zou ie het daar van hebben...normaal is er nooit iets aan de hand als er een verkouden iemand bij hem in de buurt is?????

Liefs Denise

Hoi Denise,

ja zielig is dat voor die kleintjes he.. Sep heeft ook behoorlijk poosje gesnotterd en gehoest maar wel 2 boventanden die nu door komen.. Ik weet niet of dat idd van de tandjes is of dat ie het over heeft genomen van het kinderdagverblijf.. want daar heerst het altijd volgens mij haha

groetjes Bianca mv Sep

Ow gossie dus nog zo`n zielepietje haha...vind het in ieder geval heel zielig....op zich is ie er niet echt vervelend onder maar hij is wel hangerig......en af en toe wat jengelig

Wat heb jij gegeven voor de verkoudheid???

Momenteel doe ik neussrpay en tijmsiroop

Zou goed kunnen,..

Kay heeft nu ook net zijn boventanden door en zijn snot loopt met emmers uit z'n neus! Echt een ellende.. Want hij vind mama niet lief als zijn neusje wordt schoon gemaak haha..

Esmé mv Kay

Arme snottebellenkindjes toch haha.. Ik heb ook neusspray gegeven en dat hielp best aardig vond ik.. tegen het hoesten heb ik niks eigenlijk. Verder moet ik zeggen dat Sep niet zoveel last heeft van allerlei kwaaltjes rondom zn tandjes.. Bij de ondertanden waren zn billen vaak rood maar zelfs dat heeft ie nu niet!! (gelukkig maar natuurlijk   en afkloppen.. dat t zo blijft!!)

Bianca mv Sep

Nou ik lees wel....Yoëll is nu dus echt niet de enige...zal miss. dan ook wel rond gaan...haha

Trouwens ik weet ook niet zo goed hoe ik hem moet inpakken in bed.....pfff hij heeft nu een winterslaapzak met mouwen en een dun pyamaatje...verder geen dekens ofzow....ben altijd bang dat ik hem te warm in pak....

Hoe doen jullie dat nu `s nachts

Sep heeft pyamajasje aan en dunne slaapzak zonder mouwen en 1 dun dekentje. Soms als ik zelf ook stik van de hitte (om temperatuur even aan te geven haha) blijft dat dekentje bij Sep ook weg.. En 9 van de 10 keer ligt ie smorgens altijd bovenaan in zn bedje.. dus dan alleen in zijn slaapzak!

Groetjes Bianca

Kay ligt wel al in een dunnere slaapzak met een piama aan.
Je kunt het beste achter in zijn nekje voelen of als hij wakker wordt aan zijn voetjes. Nek klam dan heeft hij het te warm, en voetjes koel dan mag het wat warmer.

Het ligt er natuurlijk aan hoe warm zijn kamertje is..

Soms kun je het een beetje vergelijken met wat jij nu aangenaam zou vinden, echter heeft je  kindje het dan nét even wat kouder. Dus iets warmer doen als dat jij het prettig zou vinden.

Succes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan