Tandjes en slapen

<p>Hoii!!</p><p>Hier een oververmoeide moeder. Mijn baby van 7 maanden krijgt zijn eerste tandjes. Eentje is al bijna helemaal door en die andere zit eraan te komen. Nu had hij bijna heel t weekend koorts, was extra huilerig en sliep super slecht. Hij slaapt de hele week al minder dan 5/6 uur achter elkaar, terwijl hij voorheen gerust 8-12 uur kon slapen. Hij krijgt aardig al wat vaste voeding, dus honger ‘s nachts kan het niet zijn. Maar hij wordt ook niet stil als ik hem niet geef. Ik geef hem nog volledig borstvoeding overigens. <br /><br /></p><p>Hebben jullie tips??</p>

Hoi,
Kunnen ze echt heel veel last van hebben, vooral in de nacht.
Onze dochter van 13 maanden krijgt ook nog steeds van alles.
Ik geef haar dan 30 minuten voor ze naar bed gaat en na een bad gewoon een zetpil. Ik merk dat ze hierop dan echt goed slaapt, wat ze nodig heeft.

Dat is dus mijn tip ;-)

Precies als de pijn door de tandjes op het ergst is een zetpil geven. Doe ik bij mijn dochter ook. Als je je aan 1 zetpil per dag(nacht) houd mag je dit zelfs langer als 3 dagen geven alleen niet langer als een week. 
Heb ik met 3 doktoren en cb overlegd...
Ze slapen dan tenminste nog een beetje. 
Ik doe mijn dochter in bad, geef een zetpil daarna een flesje en smeer voor het slapen dan nog chamodent op. Die combi werkt hier heel goed. 

Succes!

Haa wil je dat echt weten?
Onze dochter is 13 maanden en slaapt denk ik 3 van de 7 nachten door. Dit natuurlijk niet alleen maar tand gerelateerd..
Denk dat het zon week/1,5 week heeft aangehouden toen bij dr tandjes.

Op dit moment moeilijk te zeggen, het duurt erg lang voor de volgende echt doorkomen terwijl ik ze duidelijk zie prikken tegen dr tandvlees.

Hoi
Mijn dochter heeft sinds ze met 6 maanden haar 1e tandjes kreeg  nog maar 1 nacht doorgeslapen in de afgelopen 4,5 maand en nu is tand nr.6 er bijna 

Terug
Bovenaan