Tandjes en verkouden

Had zelf al het voorgevoel, maar de dokter zij dat het niet kon...

Quinn was weer zo verkouden van de een op de andere dag, we zijn nu iets meer dan een week verder en er bieden zich 2 tanden aan. En de verkoudheid wordt al weer minder.

Zijn er meer kindjes die verder geen last hebben van het tanden doorkomen? Ik merk namelijk niks aan Quinn behalve dan dat hij zwaar verkouden word...

Sven is eigenlijk constant verkouden, loopneuzen en wisselende rode wangen, oortjes... verhoging, geen verhoging...
Ik hoop dat het van de tandjes is want hij heeft in maart 4 keer oorontsteking gehad... morgen toch weer naar de huisarts voor controle van de oortjes...

Sven heeft 3 tanden... van mij mag de rest nu ook wel snel komen!

Quinn is ook sinds dat hij een maand of 4 is constant verkouden, heeft loopneuzen en die rode wangen. Tijdens het moment dat hij tanden begon te krijgen werd het alleen maar erger.
Helaas zijn zn tanden toch nog niet te zien, dacht dat ze wel door zouden komen onderhand maar nog niks. Balen dat Sven al zo vaak oorontsteking heeft gehad. Ik laat bij Quinn ook regelmatig naar zn oren kijken omdat hij er veel naar pakte maar de laatste tijd gaat het goed. Quinn heeft nu 6 tanden en zit ook al te wachten op de volgende... Maar zo heeft het ook wel wat. Ze komen vanzelf zullen we maar zeggen...

Terug
Bovenaan