Tandjes? Ho maar!

Hi there...

Diederik wordt 3 mei alweer 8 maanden!!! Maarreh... nog geen tandjes hoor!!
Zijn er nog meer 'laatbloeiers'?

Di op het CB was hij wel weer mooi gegroeid en nu afbouwen naar 3 flessen en brood introduceren... Oh wat gaat het hard!

En hij is heel energiek, het wordt tijd dat hij leert kruipen. Hij zit soms al op handen en knieen, maar zakt dan weer terug...

x

Hi, Stan is bijna 8 maanden, maar ook nog geen tandjes hoor. Ik denk al 4 maanden dat de onderste 2 door komen (ik zie ze zitten), maar hij heeft er geen last van en ze komen ook maar niet door hihi. Maaarrr don't worry, de kleine van een vriendin van me had haar 1e tandje pas met 1 jaar en een maand.

Ik geef Stan al een paar weken een boterham (met smeerkaas ofzo), vind hij echt heerlijk. Hij wilt sinds hij de pap heeft leren kennen ook 's morgens en 's avonds geen fles meer, maar een bordje pap...

Ah zo yte horen kruipt diederik binnenkort wel hihi.... gaat snel zat allemaal vind ik!!!

x

Floor is ook al ruim 8 maanden, en nog geen tekenen van tanden... Volgens mij wel sprongetje.. ze is maar huilerig.. wil niet zitten, wil niet liggen, wil niet staan, wil niet slapen wil niet spelen... wil niks...

pfff.. en ik kan zo slecht tegen dat gehuil! hopen dat het snel over is ;)

Een ding is zeker...ze komen vanzelf.
Die van ons heeft onder al 2 tandjes en nu komen er boven ook 2 aan.
De eerste 2 had ze na genoeg geen last van maar nu de 2 erboven!!! Pfffff......
Maar voor haar is het zieliger dan voor ons.
Soms zou ik willen dat ze nog geen tanden had...hahahah...
Nee, ze kunnen er flinke last van hebben.
Ik denk dat ze nu ook een sprongetje erbij heeft dus een combi (ze is nu 8mnd en 1 wk).
Ik heb trouwens gehoord dat meisjes eerder zijn dan jongetjes...maar ja dat gaat bij Floor dan weer niet op.

Let maar op als hij eenmaak begint dan gaat het snel!

Hier zijn de onderste er ook al een paar maanden en zitten de bovenste 2 eraan te komen. En... hij heeft er ontzettend veel last van. Grrr....zo zielig!
Van mij had het ook nog wel even mogen duren, maar aan de andere kant. Het kan er maar weer zijn. Dan komt er meestal weer een vrolijke periode!

Groetjes

Hier ook nog geen tekenen van tandjes. Mijn 2 oudste hadden rond de leeftijd van 8 mnd alletwee al een tandje door.Bij mijn kinderen op school waren we vorig jaar met 5 moeders zwanger en rond dezelfde tijd uitgeteld,allemaal hebben ze nu al tandjes,maar die van mij is nog steeds tandloos hihi.1 kindje dat 3 wken jonger is dan hem,heeft er al 6!
Ik meen wel dat hij afentoe last heeft,als hij huilerig is,je ziet ze ook zitten onder het tandvlees,vooral de hoektandjes en ik weet uit ervaring dat die het pijnlijkst zijn.Sommige kindjes krijgen inderdaad pas met 1 hun eerste tandje door,dus....afwachten maar.

groetjesss

Ela nu met 7,5 maand 2 tandjes tegelijk, grappig gezicht zeg! Wel vaak 's nachts wakker geweest, veel uit bed gemoeten, want ze heeft het draaien echt te pakken. Dus voor de zekerheid kijken of ze zich niet vast gedraaid had..
Liefs

Ook hier nog tandloze bekkies, ook net 8 maanden. Denk al een maand dat het komt, maar nu nog steeds niks. Komt vast wel en ik vind het niet erg kunnen ze ook niet bijten (bv).

Terug
Bovenaan