tandjes in aankomst pff

hmimes

New member
wie heeft ze al , hier al 1 week aan het spoken en anders dan anders . Vandaag zag ik de onderste tandjes zo schattig maar is zo zieligjes .
Wat geven jullie ervoor ??
 
Hier nog geen tandjes...bij de andere twee gaf ik chamodent druppels...of het echt hielp...ik weet het niet...maar had het idee dat ik dan toch iets deed!!
 
Logan heeft er ook veel last van dus hoop dat ze echt snel doorkomen. Ik smeer er gengigel op.
 
Hier geen tips voor je want Chris heeft er gelukkig geen last van. Zijn boventandjes zijn nu aan het doorkomen. Oh kwijlen wel als de beste!
Wat ik wel doe is een bijtring geven en daar maakt hij gretig gebruik van. Je kan ze ook in de koelkast leggen of soms inde vriezer dat ze koud zijn, dat zou ook lekker voor ze moeten zijn, maar dat heb ik niet gedaan.
 
Vervelend wanneer ze er zo'n last van hebben! Julia heeft inmiddels 3 tandjes onder, van de eerste 2 had ze behoorlijk wat last dus toen gaf ik Chamodent druppels van VSM. Daarna was ze dan een stuk beter te genieten, scheelde hij haar aanzienlijk! Van het 3e tandje leek ze geen last te hebben!
 
Wij gebruiken ook Chamodent. Lucas is bezig met z'n 3de tand, is wat hangerig en heeft een wat verhoogde temperatuur (af en toe koort). Een bijtring wil hij niet. Hij bijt liever op papa's vingers.
 
Hahaha... Bijten met tanden is niet fijn! Was een keertje niet aan het opletten en voor ik het wist had hij mijn vinger te pakken... Dus papa pas maar op!
 
Terug
Bovenaan