Tandjes...ja...deel 3 inmiddel :-)

A

Anoniem

Guest
Op 14 oktober was het dus eindelijk zover...de eerste tand kwam boven!
Inmiddels is het4 november en zijn we in 1 (lang) weekend een tand, hoektand en kies rijker!!!!

Lindy is er wel behoorlijk ziek en naar van  helaas. Donderdag moest ik ze ophalen uit de creche met koorts en gisteren had ze eindelijk de eerste dag zonder koorts. Ze word opeens 3a 4 x per nacht huilend wakker en is nu heel hees en ook nog niet helemaal de oude. Toen ze koorts had nam ik ze wel bij me in bed om te troosten en dan viel ze ook redelijk snel in slaap. Maar nu de koorts weg is wil ik dat niet meer. Eingelijk altijd op tegen geweest, maar ach...;-)

Vannacht was het maar 3x raak. Om ff over half elf, toen ik net in slaap was, om half 2 en om 4u. Even getroost, flesje (die ze niet wilde),  speen (moest ze ook niet) en weer terug in bed (wilde ze al helemaal niet). Even laten huilen en gelukkig viel ze in slaap.
Maar oh oh oh...wat is dat pittig! Dit zijn we helemaal niet gewend. We zijn verwend met een doorslaper bijna vanaf het begin.

Sorry....wilde ff m'n verhaaltje kwijt! Krijgt ze tanden vind ik het weer niet goed haha
Nee hoor, vind het zielig dat ze er zoveel last van heeft!! Gelukkig geen spuitluiers trouwens!

Toedels,
Sannemams

O meid, wat een ellende En je voel je dan zo machteloos hé!
Je zal vast al het een en ander geprobeerd hebben, maar heb je al eens aan  Chamodent gedacht. Bij Brian werkt het heel goed  en heeft er echt baat bij.
Is van VSM in druppels en tablettjes.

Succes hé!!

groetjes
Achnita  

Terug
Bovenaan