Tandjes/kiezen?

<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is 13,5 maand en heeft boven en onder al flink wat tanden. Nu is hij de laatste 3 weken niet helemaal zichzelf. Hij moppert veel en grijpt vaak naar zijn oortje. Het kdv gaf dit ook al aan en voor twee weken geleden moest ik hem ophalen met koorts. Vorige week zijn we naar de ha geweest maar ze gaf aan dat zijn oren er niet ontstoken uit zien. Ook heeft hij geen koorts meer. Toch blijft hij enorm naar zijn oortje grijpen. Bovenin komt er een tand/kies door en ook onder komt er een nieuw tandje door. Ik heb niet het idee dat hij oorontsteking heeft, er komt geen viezigheid oid uit maar toch is hij niet zichzelf. Soms is hij ook opeens heel witjes. Hij eet en drinkt gelukkig wel goed. Bel morgen voor de zekerheid nog even de ha maar ik vroeg me even af of dit voor iemand herkenbaar klinkt! <br />Groetjes!</p>
 
Aan de oortjes zitten kan zeker met de doorkomende tanden/kiezen te maken hebben. Hier grijpt ze er dan ook vaker naar. Maar merk het ook aan haar ontlasting, dunner en blijven van die kleine stukjes echt aan de billen plakken. En ze eet dan een stuk slechter, soms koorts. Gewoon even niet haarzelf. 
 
Ja jeetje ontlasting idd ook, ene keer diarree en andere keer plakt het! En veel en vaak. Vind het zo sneu, het is normaal zo'n vrolijk en energiek ventke maar hij kan gewoon zn draai niet vinden.. 
 
Super herkenbaar, mijn zoontje is 14mnd en heeft al 3 of 4 kiezen, dan kwijlt hij veel, 1 dag of avond koort, grijpt naar de oren, zit met zijn vinger veel in zijn mond, wil niet liggen in bed, wil niet liggen om verschoond te worden. Vaak eet hij dan slechter, maar eet wel stukjes brood. 
 
Herkenbaar hoor! Hier ook altijd slecht eten, kwijlen, vieze poep met kapotte billen..
Ik zou het gewoon ff aankijken en lekker knuffelen. Waarschijnlijk ben je er met een weekje vanaf
 
Terug
Bovenaan