tandjes krijgen

Zou willen vragen of er nog meer babies zijn die onrustig slapen snachts. Dit waarschijnlijk omdat de tandjes doorkomen. Ze is 10 maanden en word snachts wel 6 keer wakker ofzo. Wil graag weten of er nog meer moeders deze ervaring hebben. Alvast bedankt
 
ja ik ken dit probleem jammer genoeg!!! mijn dochter nu bijna een jaar begon ermee toen ze zo 8 maanden was, nachten wakker , savonds en wist echt niet wat er aan de hand was, alleen dat ik versleten was en eerlijk gezegd is het nog niet helemaal over( ze heeft pas 4 tanden nu). bij mij heeft dentinox wel geholpen werdt minder vaak wakker snachts.. dus was een verbetering.. je kan er niet zoveel aan doen jammer genoeg alleen hopen dat het snel overgaat..
 
Heel herkenbaar. Mijn zoontje inmiddels 11 maanden heeft nu 6 tandjes en telkens als er 1 aan zat te komen dan was hij weer een paar nachten wakker. Als dan het tandje er weer door was, dan sliep hij ook meteen weer door. Dentinox helpt bij ons ook heel goed. Als hij huilend wakker word...beetje dentinox erop en dan sliep hij (soms) gewoon weer verder. Maar we zaten ook wel eens een paar uur op. Het is dus gewoon afwachten tot de tandjes erdoor zijn. En helaas duurt dat nog wel even.
Groetjes Renate
 
Ik vind dit ook heel herkenbaar, en het ergste vind ik nog, dat ze nog zoveel tandjes moeten krijgen! dan zinkt de moed me af en toe wel in de schoenen. Ik vind ook dat dentinox goed helpt, maar soms weet je ook gewoon niet waar je het moet smeren, mijn zoontje kreeg plots een kies, en ik heb steeds gedacht dat hij weer een tandje kreeg! hij is nu 10 maanden en heeft ook al 6 tandjes, en inderdaad als er een tand door is, slaapt hij weer keurig door.
geef hem ook chamodent tabletjes, en als het echt heel erg was, heb ik hem s'nachts wel eens een paracetamol gegeven.
Groetjes Dana
 
Terug
Bovenaan