tandjes nee toch???

Onze kleine meid is de laatste week erg aan het kwijlen, vuistjes in haar mond doen en maar "kauwen", rode wangetjes en erg onrustig/huilerig.Geen koorts wel wat warmer.
Het lijkt net of ze op haar onderkaak 2 witte puntjes heeft daar waar de hoektanden zouden komen. Maar dat zal toch niet nu al tandjes? Het voelt ook niet hard aan.
Ze is van 6 okt dus nu 12,2 weken.

Hier ook hoor.. kan best wle wat groei zijn..kan ook nog lang duren...kinderarts zei dat het zelfs zo kan zijn dat ze ermee geboren worden...

Grappig, enige tijd geleden las ik op t sept forum precies zo'n zelfde berichtje... Ook zelfde leeftijd. Jasper had destijds ook dezelfde verschijnselen en een wit puntje. Dit bleek een talgkliertje te zijn geloof ik, tandje kreeg hij pas 3 mnd later.

Ik heb hetzelfde gedacht met mijn zoon rond die leeftijd. Echter toen geen tandjes gekomen. Rond de 3 maanden worden de speekselklieren verder ontwikkeld waardoor ze meer gaan kwijlen heb ik me laten vertellen...
Mijn zoon (nu 8 maanden) heeft nog steeds geen tandjes ;)...

hoi claudia

Als ik je verhaal lees lijkt het precies alsof ik mijn eingen ervaring lees. Milan heeft namelijk precies hetzelfde. Heb ook al even gedacht aan tandjes maar dat leek mezelf ook nog wel wat vroeg. Milan is 23 oktober geboren.

Terug
Bovenaan