tandjes?! (nu al?)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Volgens mij krijgt mijn kleintje al tandjes! (hij is nu 4 mnd)
Veel 'kwijl' en steeds op zijn handjes bijten.
Afgelopen weekend had hij hele hoge koorts.

Best wel vroeg denk ik!

Wie herkent dit of heeft (tand)ervaringen?

(tip, met warme weer laat ik hem op een nat washandje sabbelen, zo krijgt hij vocht binnen en kan hij lekker bijten)

Ik weet toevallig dat het dochtertje van Patricia ook een tandje is doorgekomen en zij is ook 4 maanden, dus zou goed kunnen.

Groetjes Ilona

He hoi,
Het zou inderdaad nu ook al wel kunnen hoor....mijn dametje van 21 weken had 2 weekjes terug ook accuut pijn.
Kwijlen en sabbelen deed ze al een tijdje, toen op een avond bij het naar bed brengen heeft ze 2 uur gehuild....(normaal huilt ze nog geen 10 minuten per dag)....
Ze had rode wangetjes, bijten naar alles wat langs kwam, verhoging, diarree luiers en minder drinken..oja en nog ineens al een tijdje luieruitslag(wat ze nooit had).
3 dagen heeft ze iets verhoging gehad, van VSM heb ik Chamodent gehaalt, nu 2 weekjes verder zijn de klachten afgenomen...(dus ik stop nu even daarmee).het zal wel tijd nodig hebben voordat ze er zijn...Oja, mijn zus haar dochtertje had al een tandje met 3 maand!!
Succes ermee!

Hoi!

Ons meisje begon ook met 4 maanden te kwijlen en op haar handen te bijten. Het duurde nog wel anderhalve maand voor het echt begon door te zetten trouwens, dus het kan nog wel even duren hoor!

Ik heb trouwens ook die vsm druppeltjes (chamodent?) en bij mijn meissie helpen ze ook goed.

Sterkte!

KT

hoi hoi,

aaron was bijna 4 maand toen zijn 2 tandjes doorkwamen,hij was wel een beetje vroeg maar het is heel grappig om te zien:)hij had ook hoge koorts(39,6) en veel kwijlen en hangerig,maar gelukkig zijn ze nu goed door en begint hij met de volgende(ik voel ze al:)hij krijgt ook chamodent en dat helpt best wel goed gelukkig:)

groetjes nienke...(trotse moeder van aaron 24-11-2006)

Hoi!!

Dat is zeer goed mogelijk hoor!! Bij mijn dochtertje begon het kwijlen enz. met 3 maanden en met 4 maanden+ 1 week had ze al 2 tandjes (onder).
Nu is ze 6,5 maand en de 3e (voortand)is ook een feit...

Hoi,
Ook mijn meisje begon met 4 mnd last te krijgen, maar er is nog niks door. Kan idd een tijdje duren. Ik zelf ben met een tand geboren en ik ken babies die met twee maanden al een tand hadden.
Ik heb dentanox (geloof ik) druppels, die verdoven een beetje en dit helpt wel.
Succes,
Sil

Hai,
Mickey typte het al, mijn dochtertje is van 14 december en heeft haar eerste tandje sinds afgelopen zaterdag. De tweede zit er aan te komen. Mijn zoontje had zijn eerste tandje met 3 maanden en 10 dagen, die gign erg vlug, met 8 maanden had hij 8 tanden en inmiddels is hij compleet, sinds hij 20 maanden is.
Ik gaf max ook wel koude BV uit de vriezer, verder helpt dentinox echt, maar niet heel lang. Een bevroren bijtring helpt wel, maar die kleintjes snappen dat nog niet. Ik had een oefenseteje voor tandenpeotsen gekocht, met daarbij een klein borsteltje om het tandvlees te stimuleren. Dat vond Max heel fijn. Liv heeft er niet zo veel last van, ze is een bikkel!
Ik ben niet zo vaak meer op dit forum, maar als je er meer over wilt weten, kun je me opzoeken op hyves, mijn naam is Patricia Buijs en ik kom uit Tilburg. Dan moet het lukken.
Patricia
Trotse mama van Max (20 tanden) en Liv (1 tand)

Terug
Bovenaan