Tandjes of toch niet?

Hallo allemaal,

Mijn dochtertje van 6mnd is sinds 2dgn helemaal uit haar doen. Ze huilt heel veel (anders dan normaal), hangerig,
rode wangen, last van haar oortjes, verhoging, kwijlen. Nu ontdekte ik een wit puntje op haar tandvlees achterin. Waar de kiezen moeten doorkomen. Het is niet rood eromheen zover ik het kan zien of dik. Het lijkt mij onlogisch dat ze nu een kies zou krijgen. Herkent iemand dit of iemand die dit ook ervaren heeft?

Alvast bedankt!
 
Als het een kies is, is dat inderdaad erg vroeg. Maar het zou kunnen. Wij gebruikte chamodent (vsm) en die werkte snel en goed. Ik weet niet of je haar temperatuur hebt opgenomen, maar die zou ik voor de zekerheid ook nog checken.
 
Werkt chamodent beter dan dentinox? Ik heb hier een kleintje van bijna 6 maanden die sinds vrijdag ook veel huilt van de pijn. Ik denk ook doorkomende tandjes want ze kwijlt veel. Ook rode wangetjes. Grijpt veel naar haar oortjes en zit steeds met haar vingers in haar mond. Gisterenavond voor het slapen gaan een paracetamol gegeven. Dat werkte super. Ze heeft geslapen van 9 uur 's avonds tot vanochtend 8 uur. Ze heeft geen koorts.
 
Terug
Bovenaan