tandjes poetsen

hallo

jeetje, ben nu al voor de zoveelste keer bezig om dit te plaatsen...na 2 overnieuw tyen heb ik de text eerst gekopieerd voordat ik op plaats bericht druk haha

Daniëlle heeft inmiddels 2 tandjes dus zijn we deze ook aan het poetsen, nu moet je dit eigenlijk 's avonds doen maar na, eigenlijk al tijdens, de laatste fles valt ze in slaap...
tandjes poetsen wordt dan wat moeilijker...
we poetsen de tandjes overdag meestal, een echt vaste tijd hebben we  niet...zijn er meer mama's die tegen dit probleem aanlopen en wat doen jullie of wat zouden jullie doen..

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Hoi!!!
Ik doe ongeveer hetzelfde, overdag zonder echt vaste tijd,
Ik wil het wel voor het slapen doen, maar volgens mij heeft het niet heel veel nut om het meteen na de fles te doen. Er zit dan nog zoveel melk in het speeksel.
Dus doe ik het overdag niet direct na een maaltijd maar er tussen in.
Er komt vast een ritme in als Linde wat ouder is.
Linde is sinds het weekend in het bezit van een tweede tandje, erg leuk maar nu lijkt ze nog sneller groot te worden!!!

groetjes Danielle.

Linde vindt het poetsen en de tandpasta wel lekker, hoe gaat dat bij jullie?  

he Daniëlle (of Danielle)

oh nu heb ik zo vaak op reageer moeten duwen dat ik de vraag niet meer weet....
denk denk (kraak, kraak) oh ja...
Daniëlle vind de tandpasta erg lekker, ze snoept die op, eerst poets ik de beide tandjes en dan mag ze "zelf poetsen"  
ze stopt de borstel in har mond en knauwelt er wat op, op deze manier leert een kind dat tanden poetsen iets leuks is (zegt men haha) zelf vind ze het in elk geval erg leuk (en lekker)
papa wilt voortaan ook wel met die tandpasta poetsen hihi

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan