Tandjes+slechter drinken?

Hallo,

Sinds een week drinkt mijn dochter van 4,5 maand een stuk slechter. Nu is haar eerste tandje een paar dagen geleden doorgekomen. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Wie herkent dit? ALvast bedankt voor jullie reacties!
 
hallo anoniem,
Ik werk ik de kinderopvang, en het is heel normaal dat kinderen wanneer ze tandjes krijgen minder goed drinken, (is eigenlijk ook wel te begrijpen, als bij jou iets door je tandvlees naar buiten komt gesneden, heb je ook niet echt zin om iets te eten of te drinken) het is wel misschien een goed idee, om een bijtring te kopen, veel kinderen vinden het fijn als deze is afgespoelt onder de koude kraan, dan is het niet alleen bijten maar ook nog lekker sabbelen.
Veel suc6 met je kleintje.
Groetjes
 
Hallo,

Mijn dochter is 8 maanden, en eet en drinkt de ene keer heel goed en de andere keer weer niet.
Ze heeft 3 tandjes en de 4e (boven) is onderweg, ik ben haar nu aan het leren om uit een beker te drinken en om boterhammen te eten. Ze vind het wel lekker (mijn moeder had er gestampte muisjes opgedaan, is wat zoeter!) dus ik heb ook het idee dat het komt door de tandjes.
Kan het kwaad dat ik dan maar het sap en de melk in de fles doe?
 
Sorry, maar mijn bericht was niet compleet.....
mijn dochter wil niet uit beker drinken, kan het kwaad als ik haar dan maar de fles geef, ipv de beker??

groetjes Annette
 
Terug
Bovenaan