Tandjes, sprong, verkouden...help

<p>Het onderwerp zegt het al. Mijn zoontje van 9maanden heeft de afgelopen weken echt geen moment rust gehad. Zo is het hij heel erg verkouden geweest en zit inmiddels aan een puf voor zijn hoesten, je snapt het al, die puf vindt hij echt verschrikkelijk! Toen kreeg hij oogontsteking aan 1 oog en dat is inmiddels aan beide ogen. Oogjes moeten we meerdere keren per dag schoonmaken en insmeren met zalf, ook dit vindt hij verschrikkelijk. Inmiddels komen er meerdere tandjes door en die doen pijn, heel veel pijn! En daarnaast zit hij ook nog in de nasleep van zijn sprong en slaapregressie. Een dolle boel dus hier haha. Ik heb geen vraag, maar wilde het gewoon even delen. Soms is het best pittig en hoop je met name voor hem dat hij snel verlost is van al deze kwaaltjes en wij onze nachtrust ook weer een beetje terug gaan krijgen. Hij slaapt super veel overdag (al is hij soms eerst een halfuur lang aan het hoesten), maar drinkt heeel weinig (denk door zijn tandjes). Het zou toch zo fijn zijn als ze zouden kunnen zeggen hoe ze zich voelen, want dit moet allemaal geen pretje zijn voor hem (laat hij de laatste dagen ook wel merken ?)</p>

Ahhh , rot he voor die kleine ukkies!
Het zou zo fijn zijn indd als ze wat konden zeggen wat ze voelde enzo.
Zijn het zijn eerste tandjes ?
Nou hopelijk is hij snel weer zichzelf en kunnen jullie ook weer wat beter slapen!
Is hij de hele nacht in de weer ? 
Succes!

Ja als je zou weten wat hij voelt, dan kun je daar op inspelen he. Nu doe je iets in de hoop dat dat voor hem werkt.
hij heeft al 4 tandjes, maar daar heeft hij geen mega last van gehad. De tandjes die nu doorkomen lijken een stuk meer pijn te doen. Ik mag ook echt niet aan zijn mondje komen. Zo zielig. 
Het is met name de nachten dat hij van het hoesten wakker wordt en dan zo’n halfuur lang kan bljven hoesten tot huilen aan toe. Je wilt ze zo graag helpen, maar soms weet je ook niet meer wat je nog meer kunt doen he. 

Hoi hoi,

Wij zitten hier met het zelfde probleem.. we zitten nu een beetje aan het einde van de hele drama. Onze dochter  is 8 maanden  Eerst had ze een luchtweginfectie, daarna een keelontsteking, nu een flinke verkoudheid en ondertussen is haar derde tand doorgekomen. Slapen is ruim 8 weken een drama geweest, maar sinds 2 dagen merk ik vooruitgang. Bijvoeding heeft ze in elke vorm geweigerd. Flessen melk liet ze minimaal de helft staan.
Gelukkig eet ze nu weer een beetje, maar het is echt minimaal. Ze slaapt nu overdag weer een beetje, maar s nachts wordt ze echt nog regelmatig wakker...
We moeten even door de zure appel heen bijten. Het is voor de kleintjes nog veel erger dan voor ons!

Succes!

Terug
Bovenaan