tandjes zien???

Hoi Meiden,

Tiara krijgt volgens mijn tandjes (kwijlen, rode wangen, jengeleg enz) maar ik kan nog geen puntjes zien. Ze krijgt al druppels van vsm en ik heb ook al dentinox in huis. Ik kan de dentinox alleen nog niet gebruiken want het moet op het plekje waar de tandjes doorkomen maar ik zie en voel ze nog niet dus ik weet ook niet waar ze komen. Ze krijgt wel vaak een koude bijtring en vind dit heerlijk. Nu is mijn vraag eigenlijk hoe lang duurt het ongeveer voordat je iets kan zien of voelen zodat ik haar tandvlees in kan smeeren??
Het is zo zielig om te zien maar ik kan toch moeilijk haar hele mond ermee in smeren (het verdooft namelijk). Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

Groetjes Nancy

hoi hoi,

Je kunt er niets van zeggen hoelang het duurt voordat er een tand doorkomt. Bij mijn oudste duurde het soms weleens een paar dagen, dan weer een week of twee. hij had er veel last van, rode wang en dunne luiers, kapotte billen enz. is inderdaad zielig, maar zolang er neits te zien of te voelen is  op zijn kaak, kun je er geen dentinox opsmeren.  
Het enige wat je kunt doen is de bijtring of iets anders om op te bijten.   Elke tand is ook weer anders, ligt ook aan de leeftijd. Hoe ouder je kindje is met het krijgen van een tand, hoe harder de kaak is, dus hoe pijnlijker het kan zijn. Mijn oudste was al 10 maanden voordat hij de eerste tand kreeg......je kunt je wel voorstellen hoeveel last hij ervan had.  

Succes!
Misja, Mama van Thijmen ( 3jr) en Marten ( 20-09-2006)  

Het kan nog lang duren voor de eerste tandjes echt doorkomen.

Bij m'n dochter dacht ik ook dat ze tandjes kreeg omdat ze zo kwijlde en dunne broeken had. Nou het heeft toen echt nog 2 maanden geduurd voor d'r eerste tandje kwam.
En op het CB zeiden ze een keer dat er heel snel wat tanden door zouden komen en ook dat duurde echt nog weken! Dus schijn bedriegt nogal es!!

Liefs,

Tessie

Beste Nancy,

Dentinox is bedoeld om b.v. de hele onderkaak in te smeren. Het is namelijk zo dat wanneer jij het eerste tandje ziet, de pijn al voorbij is, want dan is ie er al door. Dus doe gerust wat druppels op je vinger en wrijf dat over haar kaakje heen.

Succes.

Fonske.

Terug
Bovenaan