Tandjes zijn heftig

<p>Jeetje dames,  geen vraag of dergelijke maar mijn kleine van 4 maanden zijn onder tanden zijn aan het doorkomen maar wat is dat hier heftig joh ? tot nu toe helpen zetpillen, bijtringen en tandengel maar lichtjes, maar wat sneu! Hij is overal zo heftig op aan het bijten en snachts is hij zo ontroostbaar hard aan het huilen! ☹️ dat we maar snel mogen hopen dat ze door zijn tandvlees gaan komen.</p>

Jeetje wat naar voor de kleine, maar ook voor jullie. Hier hielpen de druppels van chamodent redelijk. Je kan na de fles voor het slapengaan je kindje even op een ijskoud washandje laten bijten. Kou verdoofd en was hier, in combinatie met de druppels, net voldoende om in slaap te vallen. Hopelijk komen ze snel door, je kan niks anders doen dan ff flink doorbijten ?

Elke keer als er hier een tandje door komt gebruiken wij dantinox. Die dikke tranen van de pijn zijn zo zielig maar het werkt heel snel!

Oshanit uit Duitsland! 
Het is een homeopathisch dingetje dat bij ons wonderen doet. Als ik met de verpakking sta word onze dochter al vrolijk

Mijn dochter kreeg ook met 4 maanden haar eerste 2 tandjes. Dat was inderdaad heftig! En vooral ook heel zielig. 
Vanaf een maand of 5,5 a 6 kreeg ze een voor een haar andere snijtanden. Dat heb ik als minder heftig ervaren. Misschien omdat ze het gevoel al eerder hebben mee gemaakt en omdat ze net weer wat ouder zijn en zich wat meer kunnen vermaken. Dus hopelijk ervaar jij dat ook zo bij jouw zoontje.
Helaas komt nu met 9 maanden haar eerste kies door. Die is wel weer heftig. Moeite met in slaap komen, korte slaapjes en de hele dag door zeuren. Nu bijv weer wakker na 20 minuten...? Dat wordt weer veel wandelen vandaag. Afleiding zoeken, zowel voor haar als voor mij?

Terug
Bovenaan