Tandjes?

Ons meisje van 7 maanden drinkt ineens slecht haar flessen. Ze is meer aan het spelen met de speen dan dat ze aan het drinken is.

Ook word ze sinds een paar dagen snachts wakker. Ze is dat echt overstuur en niks lijkt haar te troosten.

Ze kwijlt Veel en stopt alles in haar mond. Maar dit doet ze al 2 maanden.

Zouden het dan toch die tandjes zijn? Ik voel of zie niks in haar mondje.
 
Dat zou heel goed kunnen. Mijn zoontje had dat ook al was hij 3 maand met zn eerste tandjes. Mocht ze kapotte billen krijgen, moet je er maïzena poeder op doen. Werkt heel goed. Gelukkig had mn zoontje dit alleen met de kiezen. Maar zodra ze diarree krijgt en rode billen erop doen. Voorkomt kapotte billetjes. Verder goed in de gaten houden en miss helpt masseren. Bij die van mij mocht ik er niet aankomen, maar t liefste kauwde hij ergens op.
 
Hey, dikke kans dat het inderdaad tandjes zijn. Ons zoontje was ook absoluut ontroostbaar toen zijn tandjes eraan zaten te komen. Hij heeft nog nooit zo erg gehuild, zodra dat nu ook gebeurt weten we direct waar hij last van heeft. 
Er zijn trouwens druppeltjes die je (met je vinger) over haar tandvlees kan smeren. Dit verlichte bij ons ventje de pijn enorm binnen een halve minuut. Absoluut een aanrader!
 
Maar kan dat echt 2 maand duren? Mijn dochter is ook al een eeuwigheid met enige frustratie aan het knagen op alles hihi, kwijlen etc.
 
Ja detanox heb ik gehaald.
Hopelijk zal dat helpen voor het slapen gaan
Diaree heeft ze gelukkig nog niet
 
Zo zielig.. en hopelijk komt er snel een tandje!
 
 
Terug
Bovenaan