Tandjes?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Mijn dochter wordt volgende week 4 maanden. Ze is sinds drie weken heel erg onrustig. Veel kwijlen, stopt handjes in haar mond, wil overal op kauwen en veel huilen.</p><p>we zijn naar de huisarts geweest twee weken terug en die zegt ze zal wel tandjes krijgen. Maar duurt dit zo lang? We zijn nu 3.5 week verder en ik zie nog geen tandje. Vandaag heeft ze 3 uur non stop lopen krijsen en zelfs een paracetemol hielp helemaal niks... De osteopaat (waar ze zit omdat ze een voorkeurshouding heeft) zei ook al: ze maakt geluiden alsof ze tandjes krijgt, bellen blazen enzo maar ik weet het niet zo zeker. </p><p>zijn het wel tandjes of is er wat anders aan de hand? </p>
 
Je hebt volgensmij een soort gel dat je op tandvlees vn je kindje kan smeren ter verdoving, je zou dit kunnen proberen en kijken of het dan beter gaat? Volgensmij kan het wel lang duren voor er een tandje komt. 
 
Wij gebruiken detinox, werkt perfect!Hier duurde het ook een paar weken voordat ik daadwerkelijk een tandje kon spotten. Helaas is dat toch even volhouden. :(
 
Terug
Bovenaan