Tandjes

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn dochter van 4 maanden (morgen officieel) heeft ontzettend veel last van haar tandjes. Het leek ons eerst sterk dat ze al tandjes kreeg, maar als we in haar mondje kijken lijkt het wel of er 4 door aan het komen zijn...</p><p>Overdag miept ze heel de tijd en wat ik ook doe niks helpt, al haar speelgoed is niet goed genoeg, relaxen bij mij lukt haar niet en rondlopen ook niet.. wandelen in de kinderwagen enigzins, maar dat kan niet heel de dag natuurlijk. Naast de standaard nachtfles word ze snachts ook ineens vaak wakker. Soms wel tot 3 uur achter elkaar elk kwartier.</p><p>Heeft iemand tips?</p>

Ze kauwt trouwens nog niet op speelgoed, dus bijtringen oid snapt ze nog niet. Ze kauwt wel op haar vingertjes.
Haar wangen zijn ook vuurrood.

Zetpillen!
ik ken genoeg kindjes die met 4 maanden al tandjes kregen dus dar kan goed. Wat ook kan helpen is dat verdovende spul voor op het tandvlees, ben de naam ff kwijt. Verder veel vasthouden etc. Hoort er helaas bij die ellendige tandjes ?

Kan zeker hoor, hier ook met 4,5 maand twee tandjes door. Je zegt dat ze een bijtspeeltje nog niet snapt maar als jij haar vasthoudt en je biedt het aan, kauwt ze er dan ook niet op?

Denk dat ik dan vanavond een zetpil geef.. heb ook die dentinox maar gehaald. Hoop dat we er snel doorheen zijn.
Ik bied uiteraard de bijt speeltjes aan, laat haar eraan proeven en duw het een beetje over haar tandjes. Ze kijkt er dan vies bij haha, maar we blijven het proberen.

Terug
Bovenaan