Tandjes ?

<p>Hoii </p><p>kleine is nu 8 maandjes en heeft 2 onder tandjes alleen sins gisteren voor dat wij gingen slapen kijk ik altijd even nog bij haar en ze was warm en koorts en vanochtend nog steeds een zetpil geven maar veder is ze gewoon de eigen alleen veel kwijlen en overal op bijten zouden het de tandjes kunnen zijn ? Ze heeft veder nergens last van en ook niet verkouden </p>

Klinkt inderdaad als tandjes. Even afwachten of het met een paar dagen weer wegtrekt en of je tandjes ziet. Huisarts zei trouwens ooit tegen mij dat kindjes van tandjes geen hele hoge koorts (39+) krijgen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Zie je misschien een klein rood/bruin vlekje op haar kaak? Dit was bij ons het voorteken dat er een tandje zat te duwen.. Zal niet bij ieder kindje zo zijn maar wie weet. Ik meen dat het begin van het tandje drie a vier dagen later tevoorschijn kwam. Onze dochter heeft er geen koorts bij gehad maar dat verschilt ook per kind natuurlijk

Hoii 
koorts is er nog steeds en geen tandjes te bekennen had gisteren al dr HP gebeld omdat het tegen de 40 graden aan liep en nog geen tandjes zie door komen 
vandaag gaan we even langs dat ze haar kunnen na kijken , ze is veder niet verkouden of wat dan ook hoop dat me baby snel opknapt zo zielig altijd 

dochterlief is nu 7 maanden oud en heeft al 7 tandjes. Wat ik merk aan haar is dat als ze onder tandjes krijgt helemaal niks aan de hand is, alleen veel kwijlen. En als ze boven tandjes krijgt, het stukje waar de tand door komt ontstoken is, verhoging meestal rond de 38,3 en veel pijn hebben

Terug
Bovenaan