Tandjes!!

<p>hoi lieve ouders. </p><p> </p><p>Het is zo ver, wat ik al weken dacht wat stond te gebeuren is gebeurd.  Maze haar tandje is door. </p><p>Ze beet net op mijn hand en ik voelde iets heel hard en scherps, ze laat me niet echt kijken maar van wat ik kon zien is er een streepje door!.</p><p> </p><p>Nu vroeg ik me af... hoe lang duurt het voordat echt de hele tand door is? Puur uit nieuwsgierigheid haha!</p>
 
Niet heel lang hoor! Bij omze dochter duurde het ong. 2 weken voordat je echt kon zien dat ze een tandje had :)
 
Niet heel lang hoor! Bij onze dochter duurde het ong. 2 weken voordat je echt kon zien dat ze een tandje had :)
 
Ja wel een week of 2. En dan al alsnog blijft ie nog even groeien voordat ie echt de definitieve lengte heeft bereikt haha. 
Ik vond het altijd best lang duren voor ze écht door waren. Kan gerust wat weekjes duren! 
 
Hoi Dorris, 
Ik heb een tweeling en zij hebben nu in dezelfde periode hun tandjes. Zij hebben nu allebei 2 tandjes aan de onderkant en krijgen nu 4 tandjes tegelijk aan de bovenkant door. Zij hebben hier erg veel hinder van en ook de spuitluiers.. Bij mijn meiden waren ze ook binnen een week of 2 helemaal door. 
 
Groetjes,
van mij 
 
Terug
Bovenaan