Tandjes

Goedemorgen dames!
Wanneer kwamen bij jullie de tandjes door? Hier een dochter van 6 maanden die nog schattig tandloos naar ons lacht. Ik vind het niet erg, ik geef borstvoeding en het lijkt me eng als ze tandjes heeft. Iemand ervaring?
Groetjes!

Eerste tandje pas met 11 maanden! Gaf toen ook nog borstvoeding dus vond het ook niet zo erg dat het laat op gang kwam ;-) hoewel ze zonder tandjes ook best hard kunnen bijten ??

Bij ons met 3 maanden al 4 tanden. Geen last van gehad met borstvoeding tot de 6 maanden. Toen hij er hapjes bij kreeg, begon hij ook te 'kauwen' op m'n tepels toen hij klaar was. Dat was minder prettig. Toen zijn we gestopt.

Hier rond de 4 maanden ook 2 tandjes, inmiddels heeft ze er 6 en is ze 11 maanden. Ik geef nog steeds zonder problemen borstvoeding :) 
Ze heeft me tot nu toe maar 2x per ongeluk gebeten, daar zijn we allebei flink van geschrokken dus dat gebeurt nu niet echt meer. 

Bij mij zoontje kwamen de eerste tandjes rond 6 maanden en daarna ging het snel. Nu is hij 16 maanden en heeft 8 tanden, 4 hoektanden en 4 kiezen.  Hij krijgt nog steeds borstvoeding. Bij een goede drinktechniek van het kindje geeft dat geen problemen. Wanneer mijn zoontje moet lachen tijdens het drinken bijt hij weleens per ongeluk maar verder gaat het prima. 

Terug
Bovenaan